• Lindijoo

Har du en Lilly-klänning?

Hej alla glada blivande!

Har börjat titta på brudklänningar och ser här på BT att många nämner Lilly.
    Så, jag skulle bli superglad om ni ville berätta lite, hur är klänningarna?
    Visa gärna en bild på er Lilly-klänning!

• Svar på tråden Har du en Lilly-klänning?
  • Lindijoo

Luci.
    Va?! Vilken tur du hade Solig Tack för infon, blir ett besök där sen. 
    Vet du när dom har rea, eller äe det lite då och då?

• Plättis
    Lindijoo skrev 2013-08-29 12:14:02 följande:
    I oktober/november kommer nya modeller in, så då borde de äldre komma på rea. Det är åtminstone vad hon som hjälpte mig med min klänning sa för en månad sedan.
  • MH2014

Lilly har rea nu med!
    Va där idag :)
    jag har alltid varit fördomsfull mot Lilly, då jag tyckt att det varit lite "tantvarning". De har så himla oinspirerade foton på sina klänningar och modeller (mitt tycke). Även omoderna har jag tyckt. Idag fick jag bita mig själv i baken - UNDERBAR personal och faktiskt riktigt välsydda kreationer (inte alla men mestadels). Jag blev med Lilly-klänning idag! Haha...

• Lindijoo

MH2014. Ååååh va kul! Kan du inte visa en bild? #nyfiken#

• MH2014

Tyvärr glömdes det ta foto i butiken i stundens glädje... Men de har mycket rea kvar såg jag, beror ju lite på stl joförsig...

• Lindijoo

Ja det kan jag förstå! Men ok, vad menar du nu med storlekarna?? Är det bara stora kvar eller hur menar du?
    Jag har 36, är det lönlöst att hoppas på rean då? Rynkar på näsan

• Luci
    Lindijoo skrev 2013-08-29 12:14:02 följande:
    Luci.

De har nog rea ett tag till :) De reade ut min i flera olika storlekar men jag vet inte hur det ser ut nu. Gå dit och kolla vet jag! 
  • Lindijoo

Tack! Ja jag ska försöka ta mig in till stan nästa vecka. Spännande!

• MH2014

Menade att det finns av alla storlekar men hittar du en favvo så kanske den inte finns kvar i just din storlek...fanns väldigt mycket kvar av alla storlekar, vad jag såg då. Kom på en negativ sak med Lillyklänningar och det va att de bara har med snörning i ryggen och det var inte vad jag va ute efter. Jag vill ha dragkedja! Som tur va, va min den enda de haft med dragkedja ;) haha

Svar på tråden Har du en Lilly-klänning?