• daniiel

Vilken klänning är finast?

Vilken av dessa tre chiffongklänningar tycker du är finast och varför?

Klänning nr.1

Klänning nr.2

Klänning nr.3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-21 19:39

Skriv gärna vad ni gillar eller inte gillar med klänningarna också :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-21 21:17

Här är fler bilder på klänningarna! :)

Klänning nr.1
    www.preownedweddingdresses.com/dresses/42811/Mori-Lee-6501-Size-10.html

Klänning nr.2
    www.preownedweddingdresses.com/dresses/view/63277/Maggie-Sottero-RD1044-Size-4.html
    www.preownedweddingdresses.com/dresses/view/70774/Maggie-Sottero-RD-1044-Size-4.html

Klänning nr.3
    www.preownedweddingdresses.com/dresses/view/67082/Maggie-Sottero-Vanessa-Size-4.html
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken klänning är finast?
  • stormhelen
    daniiel skrev 2013-04-21 23:42:44 följande:
    Nej, tycker man inte om släp, så är ju den första den enda som gäller angående den saken då ;)
    Haha, det tyckte jag var det som var lite synd att det inte fanns på den klänningen (jag älskar släp)  Drömmer
  • karamell

För mig står det mellan första och sista klänningen.
    Den andra gillar jag inte alls pga. en-sidiga flugg grejen som jag inte tycker om.
    Jag gillar den breda bandet under brösten på 3an, men ettan tycker jag också är vacker =) 

• daniiel
    stormhelen skrev 2013-04-22 06:54:50 följande:
    Haha, det tyckte jag var det som var lite synd att det inte fanns på den klänningen (jag älskar släp)  Drömmer
    Det är släp på alla klänningarna, ungefär lika långt, men om man bara utgår från hur dom ser ut på bilderna här... ja, då har ju inte första klänningen något släp ;)
  • daniiel
    karamell skrev 2013-04-22 10:19:49 följande:
    För mig står det mellan första och sista klänningen.
    Den andra gillar jag inte alls pga. en-sidiga flugg grejen som jag inte tycker om.
    Jag gillar den breda bandet under brösten på 3an, men ettan tycker jag också är vacker =) 
    Axelbandet och blommorna i midjan går att plocka bort på andra klänningen, men då blir den ju väldigt enkel. Utan utsmyckningar alls.
  • stormhelen
    daniiel skrev 2013-04-22 13:27:23 följande:
    Puffar upp tråden lite och hoppas på några fler röster ;)

daniiel, hur kommer det sig att du gör undersökningen?

Är du bara nyfiken hur folk resonerar eller är det något annat som ligger bakom?

=)

• daniiel

Det är för att få en bra grund att stå på när jag ska försöka få en på tok för velig vän att välja brudklänning. Det är just nu dessa tre som hon är mest intresserad av och ena dagen är den ena ett självklart val och nästa dag är den sämst. Jag sa då till henne att "Jag frågar på BT vilken dom tycker är finast!" ;)

I dagsläget funderar hon på den andra klänningen, utan blommorna i midjan och axelbandet, med ett sidenband i temafärgen under bysten istället. Jag tycker det kan vara ett bra alternativ, men jag vet ju vilken av klänningarna jag tror att hon skulle passa bäst i och som jag tycker är finast :P

• CatarinaN

Jag gillar klänning nr 3 bäst. Den här släp till skillnad från nr 1 vilket gör att den utmärker sig mer som en brudklänning.

• daniiel
    CatarinaN skrev 2013-04-22 18:32:57 följande:
    Jag gillar klänning nr 3 bäst. Den här släp till skillnad från nr 1 vilket gör att den utmärker sig mer som en brudklänning.
    Den första klänningen har också släp, ungefär lika långt som den tredje :)
  • gusmelinka

Gillar 2:an bäst. Tycker fluffet ger ett elegant, men samtidigt lekfullt intryck. Ger lite grekisk gudinne-känsla.

Svar på tråden Vilken klänning är finast?