• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • a ring on my finger

vår2013 skrev 2013-02-04 15:27:51 följande:Här kommer min förlovningsring och vigselring. Är supernöjd med dem :) Det där stuket kommer jag ha om det blir de ringa vi kikat på. Men jag kommer ha mina tvärt om och i framtiden en tredje ring utanför.

• Pia88
    Augusti13 skrev 2013-02-01 12:58:20 följande:

Här är mina ringar! Fick båda idag av en man som gör alla ringar på specialbeställning. Så nöjd! Jag har väldigt små händer och ville verkligen ha rätt små, eleganta ringar som passade ihop :) Får dock vänta med att använda ringen med 15 diamanter till den 10:e augusti ;) Längtar!
    Jättefin =) Min förlovningaring är som den övre.. 2 färgad men med diamantslipning.. Kul att få se kombinationer med sådana/liknande ringar...
  • Vårbröllop

Här är mina ringar, förlovningsringen är i vitguld och vigselringen i guld. Jag ville först ha båda i vitguld, men efter att ha provat flera i vitguld, tyckte jag att de smälte ihop för mycket. Gillar att man tydligt ser att det är två ringar. Längtar efter att få ha båda.

• filibustern
    Vårbröllop skrev 2013-02-04 18:59:34 följande:
    Här är mina ringar, förlovningsringen är i vitguld och vigselringen i guld. Jag ville först ha båda i vitguld, men efter att ha provat flera i vitguld, tyckte jag att de smälte ihop för mycket. Gillar att man tydligt ser att det är två ringar. Längtar efter att få ha båda.

riktigt fina! :D
  • Kroatien2013

det här är min förlovningsring (fast i gult guld)

Och den här ska jag ha som vigselring (oxå i gult)

• MiaMiniMe

Problemet är bara att den inte alls passar med min förlovningsring som jag kommer få bära på den andra handen.

• SandraElisabet
    MiaMiniMe skrev 2013-02-05 20:18:37 följande:
    Problemet är bara att den inte alls passar med min förlovningsring som jag kommer få bära på den andra handen.

Åh så fin!! I like!

Jag tror att jag kommer satsa på 2 olika ringar; en förlovning och en vigselring där jag inte bär båda ihop, så jag tycker att det är helt ok! Och om du vill kan du ju fuska och köpa en ny "förlovningsring" som matchar. Flört
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013