Miss JH skrev 2013-03-08 22:19:53 följande:
Oj, nu rullar det ju på för fullt Linda. Härligt

! När åker ni till NY och hur länge? Du kan inte ana hur avundsjuk jag är på er! Måste skicka bud med dej så du kan köpa storpack twizzlers till mej när ni ska dit. Längtar mej galen efter detta ljuvliga godis. De har minförpackningar för 20:- på candyplock. Men de tar ju slut på 2 minuter

. Svårt det där hur man ska klä barnen. Lilla tjejen var lätt för vår del då hon älskar allt som är prinsessigt. Stora tjejen var svårare, men hon fick välja själv. Till vår stora förvåning ville hon faktiskt ha en riktig prinsessklänning hon med. Sonen har jag inte heller riktigt bestämt ännu, men tror han ska ha liknande sambons kläder. Iaf samma färgställning.
VAAAA?? Har de twizzlers på candy plock???? My GOD!!! Måste dit omgående, hade ingen aning om detta och var överlycklig när jag var i en am.affär i köpenhamn och kunde köpa!
Ska absolut fixa det till dig, och till mig. Mina favvosar verkligen. Svag för peanutbutter cups också. Och vissa glassorter. och mac n cheese...och de stora pretzels som säljs på gatorna. Och starbucks. Och cinnamon-raisin bagels med creamcheese (som också ska köpas på gatan då).... och en massa annat. Känner att det blir risk för ett par extrakilon under denna vecka ;)
Vi åker den 10/7 och åker hem den 19/7....lääääängtar!