Åh, kanon med uppsättningen ju! Samma för dig där, kolla gärna upp vad shon skulle ta för en "utomståendes" håruppsättning. :)
Nu TROR jag förvisso att min uppsättning kommer vara enkel att göra med hälp av vänner, då det egentligen bara är en in/utbakad fläta, men bra med en backup! Löshåret ska ju med i...om det nu blir den frillen vill säga.
Ja, precis samma krux som oss då ju, att vilja ha ingångsmarch som SKA HÖRAS, men antagligen utomhus...Men rejäla högtalare borde ju funka...men man vill ju åt känslan och att alla ska höra ordentligt liksom...och den biten är ju lättare i kyrka hur man än vänder o vrider på den känns det som, tyvärr :(
Halleluja är suuuuuperfin ju...
På en väns bröllop förra sommaren spelade hennes syskon gitarr och sjöng "utan dina andetag" som en del av deras tal kan man säga, alltså i brudparets ovisshet. Sååååå underbart, inte ett öga torrt kan jag säga. Den är fantastisk!
Mm, min bror hade pratat med sin granne idag, gården hyrs för 5000+moms (så lite drygt 6000 då ju) fre-sön. Helt klärt bättre än 16 000 för kolonin i åhus, haha! Så vi ska försöka åka o kolla så fort som möjligt.
sambon är mer inne på åhus, men jag tror inte vi kommer hitta nåt här, så vi får nog bereda oss på att överge vår lilla by den dagen, haha! :)