Sååååådär ja tjejer.... Jag är hemma efetr ett antal timmar i vinslöv... say no more. Haha.
Utbudet av killgrejer hann jag inte kolla så mycket på men enligt sambon var där hyfsat mycket, och mer åt det klassiska/strikta hållet.
Jag och min vän gifter oss med en veckas mellanrum och vi sprang efter SAMMA klänningar hela dagen, haha. Det slutade till o med med att vi eventuellt kommer att ha likadana klänningar! Hon provade en som satt super på mig och den satt kanon på henne med, i princip den enda som verkligen satt riiiiktigt bra på henne. Så hon vill så klart ha den och köpte den direkt. Jag ska eventuellt ha den också, men då den är hellång och jag ju vill ha kortare fram så ska jag först höra med sömmesrskan vad hon tror, samt vad det kan gå på.
Men jag rekommenderar er vekrligen att PROVA ALLT, typ! Sånt som jag verkligen inte trodde skulle sitta bra, typ sjöjungfruvarianter, satt riiiiiktigt snyggt!
MEN, jag kollar vidare. Lite stressad då de hade ca 4 månader leverans om de inte fanns på lager, samt 1 månad för o få den upplagd etc...
Men eftersom jag ev ska sätta saxen i vilken kläning jag än väljer så ska jag kolla på lite begagnade också...
bemötandet var bra...faktiskt. Det var lite surt i början osv, men jo, de var ändå bra tycker jag och hjälpte verkligen till mycket!
Hur var mässan ni som skulle på den?