• PiaB

Inloggningsproblem, någon som kan hjälpa?

Hej alla!

Jag har inte kunnat logga in här på en vecka ungefär. Det händer ingenting när jag klickar efter att ha fyllt i mina uppgifter. Har haft kontaktat med supporten som tipsade om att rensa cookies och historik vilket jag gjorde utan att det hjälpte. Då skickade de frågan till tekniksupporten som inte svarat än.

Nu kan jag iallafall logga in via facebook men problemet är att varje gång jag byter sida "kastas" jag ut och måste logga in igen vilket inte känns helt smidigt.

Så nu undrar jag om det finns någon datakunnig person som kanske kan veta vad problemet är? Eller är det lättare att skaffa ett nytt medlemsskap? Men då försvinner ju alla mina trådar och bilder.

Tar tacksamt emot alla idéer om vad jag kan prova

• Svar på tråden Inloggningsproblem, någon som kan hjälpa?
  • Makeupmyday

Jag upplever exakt samma sak som Daniiel, och jag loggar också in bara via FB. Innan har jag aldrig haft detta problem, men nu är det så fort jag byter tråd så loggas jag ut.

• daniiel
    Chicita - Nej, jag tänkte mer på det du hade skrivit ovan till Pia, att för min del så får jag inte fram något sådant om jag loggar in via fb. Jag hade inte sett det Makeupmyday hade skrivit förrän efteråt. Det verkar dock som att det inte är någon sån ruta när man loggar in via fb och tidigare har det ju inte behövts heller. Då har jag inte blivit utloggad. Det är väl något som strular nu kanske..
  • Chicita

daniiel: Aha då är jag med på banan... Synd att det inte går att välja sånt när man loggar in via FB då Obestämd
    Hoppas dom löser problemen snabbt, och om ni är många som drabbats (och gärna anmält felet också till supporten) så borde dom väl prioritera att hitta en lösning tycker jag Glad

• PiaB

Jag skickar tråden till supporten så kanske det händer något. Då verkar det ju inte vara något med min dator iaf, utan snarare hos BT då flera fick samma problem vid samma tid ungefär.

• PiaB

Jag har fortfarande problem med inloggningen och inte ett livstecken från supporten eller tekniksupporten. Tröttnar snart på det här då jag bara loggas ut hela tiden. Hur har det gått för er andra som haft problem?

• daniiel

Jag har också problem fortfarande och det har gjort att jag som vanligtvis är inloggad minst en-två gånger per dag inte orkar logga in alls och orkar definitivt inte svara i trådar (med undantag för den här nu). Det är väldigt tråkigt tycker jag.

• PiaB

Ja det är samma här. Och om jag bara kan läsa och inte skriva så kan jag lika gärna köpa en tidning. Inte riktigt därför jag är med på ett forum, för att bara läsa.

• lurigmumin

Jag har också haft samma problem ett tag och mailade in. Fick svar att de kollade på det men sen har det varit tyst. Problemet kvarstår dock.... Som sagt rätt tjatigt att behöva logga in vi fb och sen bli utslängd så fort man skrivit nåt i en tråd. 

• Pia88

Jag har oxå problem.. Kan skriva ett inlägg men blir sen utkastad.. har försökt ändra inställningarna för webläsaren men det fungerar inte..

• Chicita

Har ni provat att surfa via en annan webläsare? 
    Det kan ju vara värt ett försök i alla fall  

Svar på tråden Inloggningsproblem, någon som kan hjälpa?