• PiaB

Inloggningsproblem, någon som kan hjälpa?

Hej alla!

Jag har inte kunnat logga in här på en vecka ungefär. Det händer ingenting när jag klickar efter att ha fyllt i mina uppgifter. Har haft kontaktat med supporten som tipsade om att rensa cookies och historik vilket jag gjorde utan att det hjälpte. Då skickade de frågan till tekniksupporten som inte svarat än.

Nu kan jag iallafall logga in via facebook men problemet är att varje gång jag byter sida "kastas" jag ut och måste logga in igen vilket inte känns helt smidigt.

Så nu undrar jag om det finns någon datakunnig person som kanske kan veta vad problemet är? Eller är det lättare att skaffa ett nytt medlemsskap? Men då försvinner ju alla mina trådar och bilder.

Tar tacksamt emot alla idéer om vad jag kan prova

• Svar på tråden Inloggningsproblem, någon som kan hjälpa?
  • PiaB

Chansar igen då jag lyckades logga in. Ingen som har en aning om vad det kan vara?

• Chicita

Jag har suttit och fundrat, men kan inte komma på något...
    Första tanken var ju att du skulle rensa cookies och cache-filer. Men när du redan gjort det så vet jag inte...

I och för sig så vet jag att vissa säkerhetsprogram kan krocka med inloggningar på en del communitys. Men det borde kundtjänst vetat i så fall 

• PiaB

Tack iallafall! Jag funderade på om det är min dator, för mitt nätverkskort spökar. Men jag använder ett annat modem på usb och allt annat funkar som det brukar. Så det borde inte vara det, det bara råkade komma samtidigt.

Irriterande är det iallafall. Läser trådar och tänker skriva något men när man måste logga in efter allt man gjort tappar jag lusten. Hoppas fortfarande att tekniksupporten ska höra av sig

• Chicita

PiaB
    Du ser inte den där rutan "håll mig inloggad" när du loggar in via facebook då?
    Jag har aldrig provat det så jag vet inte hur det funkar. Men jag klickade i den här, och nu behöver jag inte ens logga in. Räcker med att jag går hit (från min dator) 

• Makeupmyday

Jag loggas också ut konstant >:(

• Chicita
    Makeupmyday skrev 2012-12-10 21:50:13 följande:

Jag loggas också ut konstant >:(

Har du klickat i den rutan vid inloggning då? 
    Annars kickas man ut efter ett antal minuter nämligen 
  • daniiel

Man (jag) klickar bara på "Logga in Facebook" och är jag då redan inloggad på facebook (i ett annat fönster), så loggas jag bara in direkt. Är jag inte redan inloggad på facebook, så fyller jag i email och lösenord till facebook i en ruta som kommer upp. Jag har dock inte sett att det går att klicka i någon "håll mig inloggad".

Det har aldrig tidigare varit några problem. Har gjort likadant vid inloggning jämt. Nu blir jag utloggad mellan var och varannat svar i olika trådar, ibland behöver jag bara gå in och läsa i en tråd.

Eller så står det såhär när jag prövar logga in, då jag inte kommer mig in alls.

Systemmeddelande

Du försökte komma åt en sida som kräver behörighet!

Den sida du försökta komma åt har du ingen behörighet för. Det kan t.ex. vara en sida som kräver att du är inloggad eller en viss behörighet som du inte har.

• Chicita

daniiel: Den rutan finns när man loggar in direkt på BT. 
    Som jag skrev så har jag aldrig loggat in via FB, så jag vet inte hur det ser ut där.
    Men om man loggar in här så under där man skriver användarnamn och lösenord så finns en ruta med frågan "håll mig inloggad?".
    Men man måste klicka i den innan man klickar på logga in i så fall...

Jag uppfattade inte att Makeupmyday gick via FB. Annars hade jag upprepat den biten en gång till, att det gällde när man loggar in den vanliga vägen alltså Glad 

Svar på tråden Inloggningsproblem, någon som kan hjälpa?