• Boringbrick

Boktips!

Jag är en riktig bokmal, så nu tänkte jag se om det finns fler som mig där ute! 

Tänkte helt enkelt vi kunde ge varandra boktips och diskutera böcker.

Hoppas fler tycker att detta låter roligt!  
  • Svar på tråden Boktips!
  • sirifredde

Perfekt=)

johbeh skrev 2012-10-17 08:59:45 följande:

japp, jag som tipsade dig

• sirifredde

För er som gillar Lars Kepler kommer hans nya bok ut den 29/10 och heter sandmannen=)

• johbeh
    sirifredde skrev 2012-10-17 09:16:02 följande:
    För er som gillar Lars Kepler kommer hans nya bok ut den 29/10 och heter sandmannen=)
    Jag väntar på den!! Haha blir mycket att läsa efter den 18 januari när jag tagit examen
  • sirifredde

Ja jag älskar hans böcker. Jag har med mkt att läsa =)

johbeh skrev 2012-10-17 10:23:53 följande:
    Jag väntar på den!! Haha blir mycket att läsa efter den 18 januari när jag tagit examen
  • MsChevy

Nu har jag inte läst igenom tråden o sett vilka tips som kommit in här, men jag vill tipsa om Emma Hambergs böcker. Jag tycker hon skriver så underbart, så lättsamt så känslosamt, humoristiskt, jag sträckläste både "Brunstkalenderna" och "Baddaren", ska kolla efter fler av hennes böcker.Skrattande

• sirifredde

vilken typ av bok är dem?

MsChevy skrev 2012-10-17 10:34:02 följande:
    Nu har jag inte läst igenom tråden o sett vilka tips som kommit in här, men jag vill tipsa om Emma Hambergs böcker. Jag tycker hon skriver så underbart, så lättsamt så känslosamt, humoristiskt, jag sträckläste både "Brunstkalenderna" och "Baddaren", ska kolla efter fler av hennes böcker.Skrattande
  • MsChevy
    sirifredde skrev 2012-10-17 11:05:27 följande:
    vilken typ av bok är dem?
    De handlar om vanliga människor, med vanliga problem, kan låta skittråkigt, men hon skriver så underbart att man bara fastnar! Man kan identifiera sig med karaktärerna.
  • sirifredde

låter super bra =)

MsChevy skrev 2012-10-20 20:04:13 följande:
    De handlar om vanliga människor, med vanliga problem, kan låta skittråkigt, men hon skriver så underbart att man bara fastnar! Man kan identifiera sig med karaktärerna.
  • passionsblomman

Vad fan???

Hur ser sidan ut för er andra? För hos mig ser det bara värre och värre ut........

Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
Svar på tråden Boktips!