SiriochPer skrev 2013-02-19 08:59:48 följande:
Hej! Nu har jag beställt klänning!
Det fanns tusen olika saker man ska tänka på, bara att välja vilken typ av spets skulle kunna ta en hel dag. Alla är fina men lite olika = omöjligt att välja. Men jag körde på en som jag såg på en färdig klänning. Det blev en variant med spets upptill (som sen tunnas ut nedår) mjuk tyll i kjolen och öppen rygg! Känns superbra och Mejan som driver stäler var trevlig. Hade bara en timme på mig så allt gick rätt fort, men jag visste vad jag ville ha ungefär.
Skulel man bo i Stockholm så är kanske två möte att föredra så att man hinner fundera mellan, men nu var det bara att köra. Jag är inte så velig av mig heller så det var nog tur :)
Jag måste fråga er, har ni tänkt att ha mikrofon under middagen för talen? (jag är inne på att det inte ska behövas men hur resonerar ni)
Vi är ju ungefär 70 gäster så ganska många men rummet är ju inte så stort iaf.
Åh vad kul! Den låter jättefin, kommer bli toppen. Har du nån bild på klänningen?
Alla rum utom sviten (!?) har toalett på rummet. Tyvärr! Då vi ska sova kvar i sviten känns det lite drygt, men iofs ligger toaletten precis utanför. Men ni vet väl att det spökar på herrgården? =)
Vi kommer inte att ha mikrofon, rummet är så pass litet ändå så vi tror inte att det kommer att behövas.
Vi kommer också att ordna med bokningar av rum, men de får betala själva sedan. Vill precis som ni styra vilka som sover var osv.
Men vart har ni tänkt lägga de som inte får plats i rummen?