Jag gick in på Lindex när jag gick från jobbet och hittade faktiskt en fin barnkostym där - slog till direkt
Tror kavajen kostade 349 och byxorna 299 kr så det var billigt och bra. Kollade inte om de hade små storlekar också men det kanske är värt att kolla där om ni också letar Maria. Hittade faktiskt finskor också men det slog mig att det kanske blir bättre med ett par fina tygskor (typ converse) eller liknande så att det blir lite tuffare på han.
Vi har satt osa till 19 maj så vi har lång tid där mellan för att göra bordsplacering och så. Men man vill ju gärna veta på en gång så att man kan börja planera
Har fått en hel del svar men inte från alla.
Vi har en solist/trubadur som ska sjunga två sånger i kyrkan, en låt av Lars Winnerbäck och en låt av Magnus Uggla. Vi har sett båda live flera gånger och är båda väldigt fästa vid de två låtarna så det passade oss rätt bra. Tycker även att Av längtan till dig är galet vacker men än så länge är den inte med i vårt program. Hade också velat ha All you need is love men en av mina bästa vänner hade den på sitt bröllop så vi vill inte "härma" dom.
Ska ni ha solist/sång förutom psalmer i kyrkan?