Klänningar av spets
Hej!
Jag är otroligt svag för spets och tycker det är så vackert med brudklänningar helt eller delvis i spets.
Visa mig era spetsklänningar! Skriv gärna vilket märke/modell det är också.
Hej!
Jag är otroligt svag för spets och tycker det är så vackert med brudklänningar helt eller delvis i spets.
Visa mig era spetsklänningar! Skriv gärna vilket märke/modell det är också.
Jag hade en spetsklänning:) direktimport china;)
måst spamma lite till;)
JOOL 09: Ja, jag har en exakt likadan i garderoben :) Har skickat ett Pm till dig!
Rock brud, vilken jättefin klänning! Från vilket företag beställde du?
Den här underbara klänningen gifte jag mig i 25/8 :) Jag skippade dock spetsboleron.
Jag gillar verkligen spetsklänningar.. här är min favorit hittils..
Har hittat flera från white one, Ellis och atelier diagonal alla med mer eller mindre spets.. hoppas bara att de inte är svindyra.. men då blir det väl en kina klänning.. Tänkte i varjefall åka och prova ut modell i butik på fredag, så då antar jag att jag får reda på prisläget på dessa märken också...
ååååå! Nu har jag beställt mig en klänning i spets.
Svensk sida och den fanns på lager, så hoppas den kommer snabbt!
Är väldigt osäker på storleken dock. Stod ingen storlek utan tre mått.
Byst, midja och stuss.
Mäter jag på mig själv så kommer den bli för tajt över bysten. Men jag mätte över en klänning hemma utan stretch och den hade ungefär samma mått.
De var även snörning i ryggen på denna så måtten kanske är lite skysterbara?
Hoppas det ska funka för jag älskade verkligen klänningen!
Denna blev det. Är släp och snörning ibak. Kommer dock ta bort rosetten.
Tack!
Mathildas fest heter sidan. Hitta den av en slump.
Finns några olika klänningar på lager sen fanns massor som de kan beställa eller sy upp.
Är dock så rädd att den kommer vara alldeles för liten.
Men när det är snörning ibak så borde väl storleken vara mer reglerbar?
Funderar även på om de skulle gå och så som två band där öglorna nu sitter och sen färsta öglorna i bandet, så måste ju livet bli större.
Om de nu skulle behövas. O tror de skulle smälta in?
Blev du nöjd med din klänning? Hur lång tid tog leveransen. Jag är på väg att beställa en spetsklänning själv men jag velar lite mellan olika modeller. Återkommer med bild när jag bestämt mig.