Klänningar av spets
Hej!
Jag är otroligt svag för spets och tycker det är så vackert med brudklänningar helt eller delvis i spets.
Visa mig era spetsklänningar! Skriv gärna vilket märke/modell det är också.
Hej!
Jag är otroligt svag för spets och tycker det är så vackert med brudklänningar helt eller delvis i spets.
Visa mig era spetsklänningar! Skriv gärna vilket märke/modell det är också.
Jag vet inte om bildkvaliteten är den bästa, men här är min klänning från Forever yours. Jag föll direkt för den!
Jag har helt snöat in på den här... Tycker att den är sagolik! Ni?
Ja, den är fantastisk!
Finns ju otroligt mycket fint i spets, har kikat mycket på Lace wedding dress på Ebay. Finns miljoner olika :)
Hej allihopa! Första inlägget här och jag ville bara tipsa om etsy.com- "the world's most vibrant handmade marketplace"- där fann jag bl.a. Leah som förestår "Whiteromance" och Diana som har "Mexisoul". Men även en drös andra som gör helt underbara arbeten i olika stilar. Min klänning som jag till sist fastnade för vårt strandbröllop i december (utomlands ska tilläggas...) kom från Mexisoul eftersom jag e lost på Mexico.
*puffar*
Jag älskar denna!
Mmmm...blir mer och mer kär i spets Min mor sa till mig direkt...en enkel klänning! haha...vi får väl se
Har också bestämt mig för spets nu. Var inte alls tanken från början men efter mycket kikande på nätet så insåg jag hur vackert det är =)
Jag ska dock få min uppsydd och måste hitta ett bra spetstyg. Hoppas jag lyckas!