• JochP

Klänningar av spets

Hej!

Jag är otroligt svag för spets och tycker det är så vackert med brudklänningar helt eller delvis i spets.

Visa mig era spetsklänningar! Skriv gärna vilket märke/modell det är också.

• Svar på tråden Klänningar av spets
  • Juli2013

äsch det blir alltid problem när jag ska ladda upp bild.. här kommer den i alla fall
  • L och J

personligen gillar jag inte axelband men denna va fin

• JOOL 09

Någon som känner igen klänningen i bildspelet? Är ute efter något liknande och vill ha en liten ärm och sedan är den så fin i ryggen med spetsen och dom klädda knapparna....

smallpigart.se/show/JohannaJohan10/

• Juli2013
    L och J skrev 2012-09-05 23:55:53 följande:
    personligen gillar jag inte axelband men denna va fin
    Jag ville egentligen inte ha axelband, men så släppte min blivande den oväntade kommentaren att han inte tyckte jag skulle ha axelbandslös (!) Förstörde allting Så nu tittar jag efterandra modeller, och tyckte denna var fin, faktiskt.
    Men jag vet ju att har jag en klänning som jag gillar och trivs i så kommer han också gilla det - men lite störde det ju mina planer
  • L och J
    Juli2013 skrev 2012-09-06 13:21:44 följande:
    Jag ville egentligen inte ha axelband, men så släppte min blivande den oväntade kommentaren att han inte tyckte jag skulle ha axelbandslös (!) Förstörde allting Så nu tittar jag efterandra modeller, och tyckte denna var fin, faktiskt.
    Men jag vet ju att har jag en klänning som jag gillar och trivs i så kommer han också gilla det - men lite störde det ju mina planer
    Haha! så kan de bli! som sagt, den va riktigt snygg!

• javas
    Juli2013 skrev 2012-09-06 13:21:44 följande:
    Jag tycker klänningar utan axelband är jättevackert.....på rätt kroppsform =)
    Därför har jag själv valt bort det hahat

Jag tycker jag har en förmåga att lägga på mig för mycket kärlekshull på överarmarna och de tänker man inte lika mkt på när jag har små ärmar.

Nu var inte detta en pik till dig eftersom jag inte har en aning om hur  dina armar ser ut, utan jag utgåt från mig själv! =)
  • javas

Så jag har tänkt mig en klänning i denna stil...

• JochP
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2012-09-05 20:15:55 följande:
    Jag älskar denna!

Den var helt i min stil! Varifrån är den? Tack för massa bra tips och bilder på underbara klänningar!
  • Hoffsennanen Tottoplex
    JochP skrev 2012-09-06 16:06:50 följande:
    Den var helt i min stil! Varifrån är den? Tack för massa bra tips och bilder på underbara klänningar!
    Inte en aning tyvärr!!!:-/
Svar på tråden Klänningar av spets