Klänningar av spets
Hej!
Jag är otroligt svag för spets och tycker det är så vackert med brudklänningar helt eller delvis i spets.
Visa mig era spetsklänningar! Skriv gärna vilket märke/modell det är också.
Hej!
Jag är otroligt svag för spets och tycker det är så vackert med brudklänningar helt eller delvis i spets.
Visa mig era spetsklänningar! Skriv gärna vilket märke/modell det är också.
Min enkla men fina spetsklänning köpte jag för 125 kr på Erikshjälpen. Den är vintage, 60-tal. Kan hända att jag kommer fixa till den lite inför stora dagen, kanske korta ärmarna lite...men jag får se.
LinneaR
Den va jättesöt!
Här är min, har dock blivit ett veck på klänningen efter fotograferingen eftersom fotografen var helt vild, vi fick klättra på berg och sitta på kyrktrappan, kanske inget man gör igentligen i en thight brudklänning, men bilderna blev fina =) Här ser den nästan ser tvådelad ut men den är i ett stycke, är från Lilly och kostade runt 11000 tror jag ny.
Jag hade inte denna klänning själv men en av mina bästa vänner hade denna eleganta klänning från www.zelini.se Kostade runt 5000:- tror jag.
Jag snöade in på att ha en väldigt stilren, slät taftklänning i ett visst snitt, men hade jag inte hittat det, så var det här mitt andraval (som jag nästan ångrar att jag inte tog!):
www.weddingdress.com (BC400)
Gwennie
tjusig klänning, förstår att du gillar den
väldigt gammeldags och romantisk!!