Klänningar av spets
Hej!
Jag är otroligt svag för spets och tycker det är så vackert med brudklänningar helt eller delvis i spets.
Visa mig era spetsklänningar! Skriv gärna vilket märke/modell det är också.
Hej!
Jag är otroligt svag för spets och tycker det är så vackert med brudklänningar helt eller delvis i spets.
Visa mig era spetsklänningar! Skriv gärna vilket märke/modell det är också.
Åååh hejsan!
Jag är helt tokig i spets jag med
Här är min stora kärlek, ((utan boleron))
Tänker beställa den från DinoBridal i vinter, för orginalet kostar 35.000 och aldrig i livet att jag skulle betala det för en klänning...
Denna tråd hoppar jag på, jag är galen i spets !! Har inte bestämt mig för modell ännu men en klänning spets blir det!
Sincerity har fantastiska spetsar på sina klänningar (tycker jag), denna valde jag:
Syns kanske inte kanonbra, men den hade helt underbara spetsar på överdelen och en del på kjolen med. Deras andra modeller hade otroligt vackra spetsar med, så det är ett tips!
Här är min underbara Danbury från Blue by Enzoani, som jag gifte mig i i maj:
Åh, vad fina klänningar. Jag bara njuter!
Ja, jösses vilka fina klänningar! man blir riktigt glad av att se vackra brudklänningar
Härligt att se fler i spetsträsket! Här är min klänning. Det är en Seduccion från La sposa. Älskar den! Ska dock se över mina solränder till nästa år......
Och här är min som jag gifte mig i juni i. Det är en Kinaklänning som dock fick alterneras av en sömmerska här i staden.