• sanzan

Fler som har aprikost som sitt färgtema?

Vi fastnade tidigt för aprikost, men nu är det många som börjar att avråda färgvalet av den anledningen att det är så otroligt svårt att hitta grejer. Därför tänkte jag att vi förhoppningsvis är fler som valt samma färg som kan hjälpas åt att hitta det vi behöver i den underbara färgen

• Svar på tråden Fler som har aprikost som sitt färgtema?
  • Laures
    sanzan skrev 2012-09-17 23:23:29 följande:
    Kul ide' och snyggt. Men hur bra står de om bordet skakar till?
    Nä det är det som är grejen. Som jag skrev innan så vet jag inte hur jag ska ha dem. Liggandes, stående eller om jag ska använda något annat.

Men nu kom jag på att jag sätter grenen i minikransen så får jag en fot! =)

Eller det blir för mycket? Ska jag skippa det helt? Osäker!
  • sanzan

Det där tycker jag blev jättebra!

• Laures

Åhh tack så mycket! Då ska jag bara gör 44 till! =) Hahaha

• madelenes

Vad fina namnskyltar Laures :)
    Vi har också haft lite uppehåll i planerandet, eller nej rättare sagt har vi endast fokuserat på att hitta lokal och nu äntligen tror jag det är gjort, så nu ska vi sätta oss in i det andra lite mer. Så spännande.
    Åhh pandurooutlet lät ju toppen, men om man bor i Uppsala är det lite långt. Någon som vet var mer man kan hitta aprikost papper?
    Vi tänkte kanske också blanda in lite champangefärgat i temat också :) 

• sanzan

Jag börjar bli mer och mer inne på att ha en färg till men något starkare. Som tex turkos. Vad tror ni?

• madelenes

Turkost tror jag kan bli riktigt fint till :)

• sanzan

Hur har det gått för er med tärnklänningar?

• sanzan

Tjejer, jag hittade aprikost papper på Insperia

• halajna

här vill jag också hoppa in... Hemma hos oss planerar vi bröllop i september med temat aprikos och grått.

Jag hade tänkt mig en brudklänning i detta tema också:)

• sanzan

Välkommen här har silver smugit sig in lite oväntat, men ändå på ett bra sätt. Så nu när du säger det kommer ju klänningen att komma in i temat då den har silverdetaljer

• Lovisassk26

Hej hej!

Jag har en tärnklänning i aprikost och har nu valt ut den ena till min tärna. Den andra funderar jag på att sälja. Den är aldrig använd (bara provad) prislappen sitter kvar och den levereras i så fall i originalförpackning.

Är i chiffongtyg i olika lager. Intresserad?? Kontakta mig=)

• Lovisassk26

lyckas av någon konstig anledning inte få med bilderna???? Är du intresserad mailar jag gärna!

• goli

hej på er! har inte riktigt hunnit läsa alla inlägg i den här tråden men vi ska gifta oss den 3e augusti o har oxå valt aprikos som färgtema! Anledningen är att aprikos är en mild o varm färg o kan kombineras med så många andra olika färger så att det inte bara behöver bli aprikos överallt. lite tjatigt då kanske?

tycker det här är en riktigt bra tråd o har redan fått så många bra tips! tack för det!

• kitkät

Här är en till som ska ha aprikos som färgtema, kombinerat med mörkbrunt och vitt!

• Louva
    Lovisassk26 skrev 2013-01-10 23:12:42 följande:

Här kom en i alla fall=)

Vilken fin klänning!! Vart kommer den ifrån??
  • Lovisassk26

Den kommer från edressit och jag har den till salu på köp&sälj här på torget om man är intresserad:)

• weroniqqa
    Lovisassk26 skrev 2013-01-13 22:59:11 följande:
    Den kommer från edressit och jag har den till salu på köp&sälj här på torget om man är intresserad:)
    Vilken strl är det och vilket pris hade du tänkt? =)
  • sanzan

Här har jag hittat inspiration till buketten Jag vill ha de gröna "bladen" som är som i bubblor över det är enbart därför andra buketten

är med. Vad tycker ni?
  • halajna

jag har haft väldiga problem att logga in och det har varit många mail fram och tillbaka men nu verkar det funka!

Villken underbar klänning!! Jag ska sy upp min hos en vän och hoppas på att hitta tyg i aprikos, börjar förtå att det inte är ett helt lätt färgtema....så därför har vi valt att ha med vitt och grått också och sedan försöka piffa till små deltaljer med aprikos.

Svar på tråden Fler som har aprikost som sitt färgtema?