• FreNi

Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!

Det är just nu ett år kvar till den stora dagen, och jag tänkte att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i augusti 2013 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Flört

Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe  planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka. Hoppas vi får många roliga stunder här i tråden! {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!
  • Aug 2013

Idag blev det hårfix med frisören och något i stil med detta kommer det att bli.
    Gud det är itne ens en månad kvar nu och det märks på nerverna som flera känner av.

Imorgon är det dax för m2b s svensexa, får se om även jag får en rolig dag eller om jag blir lämnad hemma själv?!

Dett blev resultatet

• confuzed86
    Aug 2013 skrev 2013-07-19 23:19:51 följande:
    Idag blev det hårfix med frisören och något i stil med detta kommer det att bli.
    Gud det är itne ens en månad kvar nu och det märks på nerverna som flera känner av.

Imorgon är det dax för m2b s svensexa, får se om även jag får en rolig dag eller om jag blir lämnad hemma själv?!

Dett blev resultatet

Jätte fint!
  • confuzed86

Äntligen är jag klar med bordsplaceringen och blev riktigt nöjd! Har även fått pysslat lite till borden

• Aug 2013

En "liten" sak tjejer!
    Glöm inte att äta lunch och frukost under dagen ordentligt, något som jag blivit tillsagt flera gånger att inte glömma
    Framförallt inte att missa att avsätta tid för detta under all annan fix inför kyrkan (eller var man vigs) tänk att svimma pga näringsbrist, det får ju bara inte hända!

• MrsBarth

Någon som vill lägga in mig i listan? 24 augusti Svedala (nära Malmö, Skåne) Tackar i förhand för hjälpen :) Kul att se allas planer :) Provade klänningen en sista gång ikväll hos skräddaren, Bara lite detaljer kvar :) Nu närmar det sig!

• MrsBarth

Helipa, kul med en till från bara/Svedala :) Vi gifter oss i västra Kärrstorp kyrka, var gifter ni er?

• 1337Lise

När jag bokade in frisyr och smink så tänkte jag att jag måste avsätta tid för lunch. Frisyren skulle kunna ta upp till 3 timmar och vi börjar kl 9. Så bokade jag sminkningen kl 12. Jättesmart.. hur räknade jag då? Jag hoppas verkligen att min frisyr går mycket snabbare än 3 timmar, annars blir jag totalt lunchlös.

Aug 2013 skrev 2013-07-19 23:28:28 följande:
    En "liten" sak tjejer!
    Glöm inte att äta lunch och frukost under dagen ordentligt, något som jag blivit tillsagt flera gånger att inte glömma
    Framförallt inte att missa att avsätta tid för detta under all annan fix inför kyrkan (eller var man vigs) tänk att svimma pga näringsbrist, det får ju bara inte hända!
  • VI20130831

Vår vigsel är 12, lär få ta med något att äta där jag ska fixas till i hår och smink...Roligare  minne än att svimma i kyrkan kan man ju ha, hehe!

• Helipa
    MrsBarth skrev 2013-07-19 23:55:01 följande:
    Helipa, kul med en till från bara/Svedala :) Vi gifter oss i västra Kärrstorp kyrka, var gifter ni er?
    Ja, jätteroligt! Vi gifter oss i Bara Kyrka :)
  • Helipa
    confuzed86 skrev 2013-07-19 23:27:49 följande:
    Äntligen är jag klar med bordsplaceringen och blev riktigt nöjd! Har även fått pysslat lite till borden

Blev jättefint!! Hur ser resten av dukningen ut?
Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!