• FreNi

Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!

Det är just nu ett år kvar till den stora dagen, och jag tänkte att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i augusti 2013 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Flört

Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe  planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka. Hoppas vi får många roliga stunder här i tråden! {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!
  • confuzed86

det är för att man avänder internet explorer. jag har laddat hem mozilla firefox och då är det inga problem

• Aug 2013

Vad roligt du har precis samma bild som den buketten jag har som inspirationsbild :) Men min kommer att gå mer i vitt och grönt, ev någon lite rosa detaljt eller så men inte helt 100 än.

Åh det kommer att bli så fint!
    Jag känner mig lite som när man väntade på julafton när man var liten, när man hoppas få det där man alltid önskat sig. Hoppas verkligen att det blir så att man får det man alltid velat ha och att inte hela dagen blir en flopp och inte alls som jag tänkt mig, Det är en utan mina största mardrömmar!

• confuzed86
    Aug 2013 skrev 2013-04-26 12:47:31 följande:
    Vad roligt du har precis samma bild som den buketten jag har som inspirationsbild :) Men min kommer att gå mer i vitt och grönt, ev någon lite rosa detaljt eller så men inte helt 100 än.

Åh det kommer att bli så fint!
    Jag känner mig lite som när man väntade på julafton när man var liten, när man hoppas få det där man alltid önskat sig. Hoppas verkligen att det blir så att man får det man alltid velat ha och att inte hela dagen blir en flopp och inte alls som jag tänkt mig, Det är en utan mina största mardrömmar!
    haha jo jag kunde inte motstå den buketten. min kommer gå nästan helt i samma färger på bilden, men lite ljusrosa i också samt silverpärlor typ.

på tal om något annat. jag tänkte köpa matchande smycken till tärnorna. både halsband och örhängen. men kan man själv ha likadana smycken eller kommer det se konstigt ut?

jag funderar på detta annars till mig själv:

men vet ej om det blir "för mycket"

och detta till tärorna (men är lite kär i det själv också):

• confuzed86

I natt blir det en bussresa till Tyskland och inhandla all alkohol till bröllopet. Skönt att få det gjort i tid :)

• Lakinna

Aug 2013: måste också påpeka att den sminkningen verkligen var fantastiskt fin... Jag lånar också inspirationsbilden! :)

• Wardelli

Åååh! Igår beställde vi vigselringarna, samt en ny förlovningsring till mig (jag ska ha två och M2B ska ha en ring). Jag har spanat på de ringarna i ett par veckor nu, och äntligen hade vi råd med dem och kunde beställa! Känns riktigt härligt att vi har dem hos oss om cirka två veckor Glad

Jag har läst att fler har köpt nya förlovningsringar. Hur gör ni med dem? Byter ni ut dem på direkten när ni får dem, eller väntar ni?  

• Längtandsfull

Vi köpte nya förlovningsringar och vi tog på dom direkt. Firade lite med bio Men vi ändra inget förlovningsdatum. Om ca 2 veckor är min vigselring klar =)

• Längtandsfull

När är det dags att skicka in hindersprövning??

• BellaBella
    confuzed86 skrev 2013-04-26 21:01:15 följande:
    I natt blir det en bussresa till Tyskland och inhandla all alkohol till bröllopet. Skönt att få det gjort i tid :)
    Hur gick resan? Får man fråga hur många ni hadlat till och vad summan blev?

• soderpling

Hiderprövningen skickade vi in i fredags. Statshuset i Stockholm kräver att den ska vara inne väldigt lång tid innan.

I går beställde vi min vigsel ring. Blev lite oväntat en från Engelbert.

Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!