• FreNi

Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!

Det är just nu ett år kvar till den stora dagen, och jag tänkte att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i augusti 2013 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Flört

Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe  planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka. Hoppas vi får många roliga stunder här i tråden! {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!
  • confuzed86

Det sminket var riktigt fint! Jag tycker det är lagom. Inte för mycket men heller inte för lite. Vill liksom inte gifta mig och att det ser ut som om man inte sminkat sig alls. :) Jo håret är skit svårt. Finns så mycket! Funderar på att ha en del uppsatt och resten nersläppt med lockar.

• Aug 2013

Ja jag tycker det känns precis lagom. Bara jag inte känner mig förlite sminkad, jag brukar ha mycke mörkare sminkningar för det mesta men vi ska testa oss fram lite och se :)
    Ja jag har funderat lite på att ha lite uppe och lite ner jag med men vet inte exakt vad jag vill ha så får se efter vi testat oss fram.

Jag gillar den här frisyren också men vet inte riktigt om håret räcker till det då måste jag nog ha lite löshår i.
    Kommer att ha en axelbandslös klänning iallfall så jag vill ha något ner så det inte blir för kalt runt halsen osv :)

• confuzed86

Jo jag ska också ha klänning utan band. Vill bor ha något hår som ligger över axlarna typ. Får se hur det blir :) jag kommer dock inte ha någon "provuppsättning" då min frisör bor 20 mil härifrån (om jag inte åker ner till Skåne och hon har tid). Så vi kör bara på själva dagen. Dock litar jag på henne till hundra procent och hon har gjort uppsättning på mig förr som jag varit supernöjd med. Jag kanske stjäl bilden på sminkningen du hittat ;) Lägger upp bild på frisyren jag tänkt mig sen då jag sitter med mobilen och skriver :) Tårtan följer nog med också ;)

• Aug 2013

Självaklart, sminkningen är ju superfin så stjäl på du ;)
    Okej, skönt att ni endå gjort något ihop förut så du vet vad hon kan om man säger så.
    Ja lägg gärna upp en bild, alltid kul att se vad andra tänkt och få lite inspiration :)

• Augusti13
    MissFannie skrev 2013-04-24 15:12:56 följande:
    vi känner inte att vi kan lita på dom som har stället :/ har varit väldigt otydligt, till och med ändringar, med vad som ingår och vad som kostar extra och att det då lätt skulle kunna bli så att vi får en stor räkning efter bröllopet på saker vi inte vetat skulle kosta... så vi kikar efter annat, ska titta på en lokal imorgon så hoppas att den är något att ha :) tur att det är några månader kvar!

alla som står brud 24 augusti- 4 månader kvar idag!! :D
    Ah, jag förstår verkligen att ni vill byta då. Hoppas ni hittar det perfekta stället!
  • confuzed86

här är bilder på uppsättning lkänning och bukett som jag ska ha ( inte bestämt mig riktigt än med håret)

• Deede

Här kommer en bild på min brudbukett som en kompis gjort.Lite fler rosor och några småjusteringar bara =) 

Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!