• Svar på tråden Skulle du vilja/våga bära denna ring?
  • MsChevy

Ärligt talat: nej. Den var inte fin för fem öre. Såg mest ut som en glasklump med ett hål i, otymplig o definitivt ingen man kan ha till vardags. Tänk om man skulle tappa den eller ha sönder den? Nä, det var inget för mig...

• daniiel

Håller med, tycker också den ser klumpig ut. Har ju dock inte sett den på, alltså på ett finger/hand, det kan ju bli en annan sak då, kanske. Tycker inte den var speciellt fin alls, tyvärr.

• sweet

Nä den var inte fin alls så som den ser ut där. Ser bara stor och klumpig ut men precis som daniiel säger så har man ju inte sett den på ett finger/hand. Men hade inte varit intresserad i alla fall.

• Lilique

Ser lite ut som något jag för många många år sedan tryckt ut ur en tuggummiautomat för en femma haha.

• MalinLarsson
    Lilique skrev 2012-04-02 11:44:05 följande:
    Ser lite ut som något jag för många många år sedan tryckt ut ur en tuggummiautomat för en femma haha.
    Det var precis min första tanke också! :D
  • Pernillaaa

Näe!

Ser ju jätteplastig ut och lär ju vara osmidig att bära.
    Jag kan som talarna ovan hellre köpa en sån i 5-kronorsautomaten på Ica

• Victoria

Absolut inte!! Först när jag såg den trodde jag bara att det var plast men när jag se insåg att det var en diamant så skulle jag aldrig våga ha den på mig om folk började veta att jag ägde en sån...så nej aldrig!

• Jonkne

JA!!! den är jätte fin, har en likande i plast Skrattande Jag tror att ingen skulle tro på att det var en riktig diamant så ja, jag skulle våga bära den.

• snuttan84

nej fy! tycker den var gräslig och ser jätte klumpig ut!

Svar på tråden Skulle du vilja/våga bära denna ring?