Halvuppsatt med lockar är också snyggt 
Gillar daniiels bilder 
mariajernberg skrev 2012-03-21 17:29:22 följande:
vad roligt med ett lite annorlunda bröllop. får man fråga vart ni gifte er? vad det är för byggnad bakom?
Det skulle ju ha varit jätte skoj å ha fått gått på ett sånt bröllop.
Det närmaste jag kommit medeltidstema är nog en namncermoni jag var på i stället för ett dop. Alla var medeltidsklädda eller vikingaklädda eller nått sånt.
En knut kan vara riktigt snygg! Dock vet jag inte hur jag ska göra med slöja än.
Någon som vet vad om är vanligast, med eller utan slöja?
Vi gifte oss i Torsångs kyrka i Borlänge och det är utanför kyrkan som bilden är tagen

Det är så många vi känner som gift sig där, och på flera bröllop jag varit på så har det muttrats i hörnen om att "jag hade också såna där servetter" eller "men vår bordsplacering var bättre" osv... Så jag ville inte ge någon en chans att jämföra sitt bröllop med deras. I alla fall inte på så sätt.
Och vår första dejt var till Sagan om Ringen (första filmen) och våra ringar har samma font som "the one ring" och dessutom har vi tillbringat dom senaste 6 åren på Gotland / medeltidsveckan. Som vår semester... Så det här kändes riktigt rätt för oss
Om det är vanligt eller inte tror jag är svårt att svara på. I vissa kretsar är det vanligare än andra, och jag tror att det kan vara geografiskt också.
Så det där med slöja kan bara du själv känna om det är rätt för dig eller inte