• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Blivande frugann
    Nokaro skrev 2014-01-30 10:51:46 följande:

I denna klänning från San Patrick ska jag skrida fram till prästen den 14.6! Åh vad jag längtar!
    Wow! Förstår att du inte kunde lämna den i butiken. Snygg och jättesnygg på dig! Ser ut att vara så där härligt mjuk och böljande. 

PS. Vet någon varför det inte går att förminska bilderna? Dyker inte upp några pilar att dra i!
  • Kalejdoskop
    Blivande frugann skrev 2014-01-30 14:54:55 följande:
    Wow! Förstår att du inte kunde lämna den i butiken. Snygg och jättesnygg på dig! Ser ut att vara så där härligt mjuk och böljande. 

PS. Vet någon varför det inte går att förminska bilderna? Dyker inte upp några pilar att dra i!
    Jag undrar samma sak, hittar ingen sådan funktion heller!
  • Chicita
    Blivande frugann skrev 2014-01-30 14:54:55 följande:
    Funkar bara i vissa webläsare.
    Men man kan alltid radera bilderna och bara låta namnet på den man citerar eller texten vara kvar Glad 
  • Jeanette438

Min klänning som jag ska gifta mig i den 5/7 :).

Var och provade den igår igen för koll av uppläggning och andra småfix, sen är den snart i min ägo :).

• Maria93

Min underbara (dock för stora) klänning Hjärta Kunde inte ha hittat en bättre! Längtar till i Maj då jag får bära den!Skål
  • Madicken
    stefansdotter skrev 2014-01-30 13:17:35 följande:

Detta är min brudklänning! Maggie Sottero "Liv" med ett band från swarowski :). Längtar till den 24/5 då min pojkvän änligen får se den :)
    Jättefin! Älskar mermaid modellen, och spetsen på kjolen är superfin!
  • stefansdotter
    Madicken skrev 2014-01-30 22:36:32 följande:
    Jättefin! Älskar mermaid modellen, och spetsen på kjolen är superfin!
    Tack! :D ja jag med, provade lite andra modeller också men hade en rätt klar bild i huvudet av vad jag var ute efter :).
  • MissK
    stefansdotter skrev 2014-01-30 13:17:35 följande:

Detta är min brudklänning! Maggie Sottero "Liv" med ett band från swarowski :). Längtar till den 24/5 då min pojkvän änligen får se den :)
    Maggie Sottero har underbara klänningar och du är verkligen jättefin i denna! I vilken brudbutik/stad var du och provade denna? :)
  • MissK
    ACap skrev 2013-12-21 15:30:07 följande:

Min fina Ida Sjöstedt klänning!

SÅ HIMLA VACKER FRÅN TOPP TILL TÅ :)
  • stefansdotter

Tack MissK :). Köpte den i Malmö på Proms and Weddings, kollade i både Stockholm och Malmös andra butiker innan jag hittade denna. Utbudet av mermaid-klänningar i Sverige verkar vara rätt begränsat tyvärr :P.

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D