• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Rebeqqa
    Josefina skrev 2012-04-09 18:09:05 följande:
    Tack, vad glad jag blir för era fina kommentarer!! Kyss Kan avslöja att jag aldrig ens drömt om att bära en sån dyr klänning, 17 000 kr kostar den, å sen med slöja och lite sykostnader så kanske det landar på 20 000. Det får det vara värt ;) Vi har ett ganska stort bröllop, 80 gäster, så om man tänker på alla andra kostnader blir inte den här drast iaf, haha
    Heeeeerreguuud! Jag är fullkomligt förälskad i din klänning!
    Märke, namn på klänningen? :)
    Letat efter något liknande men det är svårt..

Oerhört tacksam för svar!
  • daniiel
    November2013 skrev 2014-01-23 16:12:06 följande:
    Känns så kul att äntligen kunna visa min klänning!

Vi gifte oss 9november och det var den mest fantastiska dagen någonsin!

Kände mig så vacker!

Jag förstår att du kände dig vacker, du ser väldigt vacker ut! :) Stort grattis och hoppas att dom första månaderna som gifta har varit väldigt bra för er :)
  • Helena1990
    smisa skrev 2013-07-08 10:40:29 följande:
    Här är min klänning.
    Jag provade den i fredags och nu ska dom bara "stryka" den och beställa en underkjol så ska jag vara klar. Är dock skitskraj! 2 månader kvar till bröllopet och jag är rädd att den inte är fin, att jag inte kommer vara fin. Svårt att förklara men känner mig jätteosäker... Tycker om tyll och spets och så blev det en väldigt ren klänning, vet inte hur det gick till =P

Vilken underbar klänning!!!  Var har du köpt den? märke? pris?
  • Blivandefrufinger

Idag har jag provat min brudklänning   =)))
    Passade även på att ta några bilder. Jag får visa er då min blivande inte vill se klänningen innan bröllopet.

.

• emzerus83
    Rebeqqa skrev 2014-01-23 21:00:03 följande:
    Heeeeerreguuud! Jag är fullkomligt förälskad i din klänning!
    Märke, namn på klänningen? :)
    Letat efter något liknande men det är svårt..

Oerhört tacksam för svar!
    Jag kan svara dig då jag själv vart helt kär i hennes klänning när jag letade...det är en La Sposa 2012..men mer än då vet jag tyvärr inte :)
    Oerhört vacker är den men jag köpte en annan :)
  • FrökenErika

Tyvärr vart det inte jättemånga bra bilder på släpet på min vigselklänning, som hade lika vackra mönster på baksidan som på framsidan, men ungefär såhär såg det ut. Och på den andra bilden är min lättare festklänning, som var lättare och svalare att dansa och mingla i.

• FrökenErika

Här är i ochförsig en bild där man ser klänningen lite bättre bakifrån. Ursäkta att min häst ser lite trött ut, men det var hon stackarn. Flört Och en bild på den andra klänningen framifrån.

• EllinorS

Var och provade klänningar i dag! Och tror att jag eventuellt har fastnat för den jag ska ha. En klänning från By Malina, modell Juno. Den är ganska enkel, med spets upptill och chiffong nedtill, men med skärp och slöja tror jag att det kan bli fint. Vad tycker ni?

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D