Fullständig panik, har ca 2 mån på mig...
Gifter mig den 19 maj, o har köpt min klännig, enda problemet är att den är för liten!!!
jag MÅSTE gå ner ca 10 kg!! nån som har tips på hur jag ska klara de?????
alla tips mottages gärna!!!
Gifter mig den 19 maj, o har köpt min klännig, enda problemet är att den är för liten!!!
jag MÅSTE gå ner ca 10 kg!! nån som har tips på hur jag ska klara de?????
alla tips mottages gärna!!!
Tack!
Däremot kan jag inte se din klänning, du måste fylla i vid varje bild att inloggade medlemmar ska kunna se den. :_)
1700tal och llinda81, vilka fina klänningar ni har båda två!!
Min klänning ligger i butiken och väntar på mig och jag kommer inte att prova den igen förrens två veckor före och det är då det gäller, hur mycket ska de tvingas ta ut den och ska det räcka för att den ska sitta riktigt bra.. Det är två månader kvar nu och jag börjar bli lite nervös!
Jag har kommit igång ordentligt med träning och det börjar kännas att jag ändrat kroppsform lite men det går ju så långsamt och även om jag försöker hålla stenkoll på maten är det mysiga kvällar som är problemet.När fästmannen sitter i soffan brevid mig och äter onyttigheter "råkar jag" alltid smaka, bara lite iofs men det är ju så onödigt och varje gång blir jag lika arg på mig själv. Några bra tips på goda men nyttiga alternativ att mumsa på?
Linda, OJ vilken fin klänning!
Strawberry, göra MASSA morotsstavar och ha i en burk på köksbordet eller framför tvn på kvällen brukar va smart. Då tar man en stav varje gång man känner lite sug att mumsa lite. Sambon kör med det under tentaplugg och vi båda när vi ska gå ner i vikt. Bra mot sötsug om man har sånt, är ju rätt mkt socker i morötter. Jag är mer för en total sockerdetox vid sånt behov men lätt att säga när man inte gillar sötma.
Eller är det mer chips och sånt salt du gillar? Eller godis? Och hur ser din klänning ut? *nyfiken är man*
Linda, OJ vilken fin klänning!
Strawberry, göra MASSA morotsstavar och ha i en burk på köksbordet eller framför tvn på kvällen brukar va smart. Då tar man en stav varje gång man känner lite sug att mumsa lite. Sambon kör med det under tentaplugg och vi båda när vi ska gå ner i vikt. Bra mot sötsug om man har sånt, är ju rätt mkt socker i morötter. Jag är mer för en total sockerdetox vid sånt behov men lätt att säga när man inte gillar sötma.
Eller är det mer chips och sånt salt du gillar? Eller godis? Och hur ser din klänning ut? *nyfiken är man*
tack 1700tal & strawberry jag e nöjd me den o måste ju komma i den
de me morotsstavar lät himla smart!! jag blandar mig ett glas saft, fun light, på kvällen om jag e riktigt sötsugen... ett litet tips
ett tips till: MÄT dig me o stirra dig inte blind på vågen!!!! kanske inte hjälper på kvällen när man e sugen på nåt, men om man står stilla på vågen e de ju lättare o ge upp (jag gör de iaf) men ser man då resultat på måttbandet ist så e de ju bra
Något som är riktigt gott är kesella med smak sen massa olika bär muums!
Något som är riktigt gott är kesella med smak sen massa olika bär muums!
Prova det för det är verkligen jätte mumsigt!