• llinda81

Fullständig panik, har ca 2 mån på mig...

Gifter mig den 19 maj, o har köpt min klännig, enda problemet är att den är för liten!!!

jag MÅSTE gå ner ca 10 kg!! nån som har tips på hur jag ska klara de?????

alla tips mottages gärna!!!

• Svar på tråden Fullständig panik, har ca 2 mån på mig...
  • sabz
    llinda81 skrev 2012-03-26 13:21:50 följande:
    tack för tipset, får ta o kolla upp de
    Jag funderar själv på att köra, men jag har en PT redan så jag vet inte om det är värt det. Har dessutom ett dåligt knä så jag vet inte om jag skulle klara av att köra deras workouts fullt ut :(
  • Nina555

Jag gjorde som du,bantade och på bröllopsdagen mådde jag tyvärr inte toppen. Kroppen mådde inte så bra av att stressbanta. Sy ut klänningen,lej bort jobben och njut på din viktigaste dag! Satsa på att göra naglar och en snygg make istället !!!

• llinda81
    Nina555 skrev 2012-03-26 15:48:38 följande:
    Jag gjorde som du,bantade och på bröllopsdagen mådde jag tyvärr inte toppen. Kroppen mådde inte så bra av att stressbanta. Sy ut klänningen,lej bort jobben och njut på din viktigaste dag! Satsa på att göra naglar och en snygg make istället !!!
    tack för tipset, men jag har bara ca 3-4 cm kvar för att kunna knäppa den så de borde gå, o gör de inte de så tror jag väl att sånna spanx underkläder kan hålla in de sista cm??? men tack för omtanken
  • llinda81

Hur går det för er andra nu??

jag har inte gått ner det antalet kilo jag ville, MEN jag kommer i min klänning nu o då har jag 2 o 1/2 vecka kvar o fila bort lite extra

• llinda81
    CoG skrev 2012-05-02 19:56:58 följande:
    Jag är imponerad llinda81!
    Tack
  • nagu
    llinda81 skrev 2012-05-02 19:50:23 följande:

Hur går det för er andra nu??

jag har inte gått ner det antalet kilo jag ville, MEN jag kommer i min klänning nu o då har jag 2 o 1/2 vecka kvar o fila bort lite extra

GRATTIS linda!
    Så bra jobbat  
  • llinda81
    nagu skrev 2012-05-03 15:55:55 följande:
    GRATTIS linda!
    Så bra jobbat
    TACK !!
  • nagu

Nu är det bara upp till bevis för min del också Hahaha
    Två månader kvar så nu är det dags att öka upp tempot en aning :-/

• llinda81
    nagu skrev 2012-05-03 19:11:56 följande:
    Nu är det bara upp till bevis för min del också Hahaha
    Två månader kvar så nu är det dags att öka upp tempot en aning :-/
    de kommer du o klara!!!!
  • Nudax

Halloj där alla i tråden! Har skummat igenom tråden och peppas av er resa, framförallt din linda81! =) Gifter mig själv om 13 veckor och har 8-9kg jag skulle behöva gå ner tills dess, kommer inte heller i min klänning =P Köpte en klänning i 2 storlekar för lite (med flit) redan i november, och har nu tagit 13kg redan. Behöver tappa c.a. 9cm till för att kunna ha den skulle jag gissa.

• llinda81
    Nudax skrev 2012-05-04 07:53:21 följande:
    Halloj där alla i tråden! Har skummat igenom tråden och peppas av er resa, framförallt din linda81! =) Gifter mig själv om 13 veckor och har 8-9kg jag skulle behöva gå ner tills dess, kommer inte heller i min klänning =P Köpte en klänning i 2 storlekar för lite (med flit) redan i november, och har nu tagit 13kg redan. Behöver tappa c.a. 9cm till för att kunna ha den skulle jag gissa.

Tack

men du, jättebra jobbat du me!!! lite till sen är du där de kommer du att klara!! Lycka till

• Nudax
    llinda81 skrev 2012-05-04 11:17:32 följande:

Tack

men du, jättebra jobbat du me!!! lite till sen är du där de kommer du att klara!! Lycka till

Tack! Och grattis till att du kommit i din! =)
Svar på tråden Fullständig panik, har ca 2 mån på mig...