Fullständig panik, har ca 2 mån på mig...
Gifter mig den 19 maj, o har köpt min klännig, enda problemet är att den är för liten!!!
jag MÅSTE gå ner ca 10 kg!! nån som har tips på hur jag ska klara de?????
alla tips mottages gärna!!!
Gifter mig den 19 maj, o har köpt min klännig, enda problemet är att den är för liten!!!
jag MÅSTE gå ner ca 10 kg!! nån som har tips på hur jag ska klara de?????
alla tips mottages gärna!!!
Jag gjorde som du,bantade och på bröllopsdagen mådde jag tyvärr inte toppen. Kroppen mådde inte så bra av att stressbanta. Sy ut klänningen,lej bort jobben och njut på din viktigaste dag! Satsa på att göra naglar och en snygg make istället !!!
Hur går det för er andra nu??
jag har inte gått ner det antalet kilo jag ville, MEN jag kommer i min klänning nu o då har jag 2 o 1/2 vecka kvar o fila bort lite extra
Jag är imponerad llinda81!
Hur går det för er andra nu??
jag har inte gått ner det antalet kilo jag ville, MEN jag kommer i min klänning nu o då har jag 2 o 1/2 vecka kvar o fila bort lite extra
Nu är det bara upp till bevis för min del också Hahaha
Två månader kvar så nu är det dags att öka upp tempot en aning :-/
Ja hoppas verkligen det
Men man känner sig ju rätt motiverad liksom
Halloj där alla i tråden! Har skummat igenom tråden och peppas av er resa, framförallt din linda81! =) Gifter mig själv om 13 veckor och har 8-9kg jag skulle behöva gå ner tills dess, kommer inte heller i min klänning =P Köpte en klänning i 2 storlekar för lite (med flit) redan i november, och har nu tagit 13kg redan. Behöver tappa c.a. 9cm till för att kunna ha den skulle jag gissa.
Tack
men du, jättebra jobbat du me!!! lite till sen är du där de kommer du att klara!! Lycka till
Tack
men du, jättebra jobbat du me!!! lite till sen är du där de kommer du att klara!! Lycka till