• Jane

Presenter - Vad är det konstigaste ni har fått?

Bara en rolig fråga: Vad är det konstigaste, tråkigaste, fulaste ni har fått i bröllopspresent?

Om ni inte har haft bröllop, så kan ni ju skriva om en present ni fått på födelsedagen, på julafton, alla hjärtans dag osv.

Skriv:

-Vad det är för present ni har fått som är tråkig, ful, konstig, grotesk osv. (Alltså en present ni inte tycker om)

-Vem ni fick presenten av

-Egen kommentar om presenten

- Lägg gärna in en bild på presenten om du har det

• Svar på tråden Presenter - Vad är det konstigaste ni har fått?
  • meandmylove

jag o min fästman fick en jättefin esspressomaskin i julklapp.. tyvärr dricker vi inte kaffe..

• Juni 2012
    meandmylove skrev 2012-01-19 22:21:52 följande:
    jag o min fästman fick en jättefin esspressomaskin i julklapp.. tyvärr dricker vi inte kaffe..
    Ja, vi har också fått en bryggare fast vi inte dricker kaffe. Den står i sin kartong i förrådet ute på gården.
  • Evi

Den värsta present jag fått var när jag fyllde 15 eller 16 (minns inte exakt). Hur som hellst så tyckte min dåvarande bästa kompis att en dildo är en bra present. vilket jag hade kunnat skattat åt om de inte var för sättet jag fick den på. i en fullsatt skolmatsal överlämnar hon en present som vibbrerar där den står på bordet så får att få den att sluta måste jag öppna den och stänga av den och för att dra så mycket uppmärksamhet till mig som möjligt ställer sig alla runt bordet upp och sjunger jag må hon leva när jag snabbt försöker få av denna rosa vibbrerande dildo.

Kan ju nämna att vi inte är bästa kompisar nå mer, men idag kan jag skratta åt de...

• ungbrud

I julklapp av min blivande svärmor fick jag en äggkopp (jag hatar ägg och äter verkligen inte det) vilket hon vet. Sedan fick båda jag och min m2b en varsin vattenflaska/termos som de hade fått gratis från något företag.. lite speciellt tyckte vi..

• Brud 121212

När jag fyllde 18 år fick jag en bok av min fd pojvän

Bli smal med hjälp av GI eller något sådant hette den..
    Jag var ganska kraftig på den tiden och jag blev väldigt ledsen, men mest förbannad

När min sambo sen fyllde år gav jag igen och han fick en penispump av mig haha xD

• Maseralda

Den här fick jag i födelsedagspresent av min svärmor för ett år sen. En sjal... Från Bodyshop, i en förpackning som verkligen ser ut som något man får på köpet när man köper en viss produkt. Grejen är den att jag verkligen inte är en person som någonsin använder sjal, jag äger ingen sjal så jag undrar varför hon trodde att det var något för mig. Hon själv däremot använder sjal ofta... Tungan ute Tänkte att jag kanske kunde använda den som sarong över bikinin på sommaren, men färgerna är så extrema att jag inte ens kan komma mig för att ta fram den. En sjal med både rött, rosa och oranget passar liksom inte riktigt på en med rött hår tycker jag Skrattande Så nu står förpackningen orörd i ett hörn av bokhyllan.

Presenten från henne året innan undrar jag fortfarande över. Vi hade bokat fika för att fira min födelsedag med min sambos familj. Jag var gravid och mådde inte speciellt bra, när det var dags för firandet så mådde jag helt enkelt för dåligt och stannade hemma. Efteråt så ringde svärmor och beklagade sig över att jag inte hade kommit, hon hade ju köpt present och allt. Den där presenten har jag aldrig sett röken av och jag undrar fortfarande vad det kan ha varit, hon hade ju uppenbarligen ansträngt sig så Flört

• Jane
    Maseralda skrev 2012-01-19 23:30:23 följande:
    Den här fick jag i födelsedagspresent av min svärmor för ett år sen. En sjal... Från Bodyshop, i en förpackning som verkligen ser ut som något man får på köpet när man köper en viss produkt. Grejen är den att jag verkligen inte är en person som någonsin använder sjal, jag äger ingen sjal så jag undrar varför hon trodde att det var något för mig. Hon själv däremot använder sjal ofta... Tungan ute Tänkte att jag kanske kunde använda den som sarong över bikinin på sommaren, men färgerna är så extrema att jag inte ens kan komma mig för att ta fram den. En sjal med både rött, rosa och oranget passar liksom inte riktigt på en med rött hår tycker jag Skrattande Så nu står förpackningen orörd i ett hörn av bokhyllan.

Presenten från henne året innan undrar jag fortfarande över. Vi hade bokat fika för att fira min födelsedag med min sambos familj. Jag var gravid och mådde inte speciellt bra, när det var dags för firandet så mådde jag helt enkelt för dåligt och stannade hemma. Efteråt så ringde svärmor och beklagade sig över att jag inte hade kommit, hon hade ju köpt present och allt. Den där presenten har jag aldrig sett röken av och jag undrar fortfarande vad det kan ha varit, hon hade ju uppenbarligen ansträngt sig så Flört

"Klatschiga" färger! Skrattande
  • Cosy

Min älskade sambo ifck av min bror ett jättestort packet i den låg 40st packet snabbnuddlar och 2kg godis...

Allt var slut inom en månadFörvånad 

We did it on DreamHack. Geeky love
  • EmmaStina

Värsta presenten jag fått var när jag gick i typ åttan eller nian, hur gammal man nu är då.... Vi var ett tjej gäng som oftast gick ihop om presenten för att kunna ge nått fint och lite dyrare än vad vi hade råd med själva. Hur som helst, in kommer kompisarna med jätte många paket. Dels var det typ ett halv kilo godis individuellt inpackade, måste tagit en evighet. Men sedan var det ett paket dasspapper, ett paket bindor och ett läppstift i nån ful färg som dessutom såg ut som en snopp.
    Kan tillägga att vi satt i köket och öppnade presenterna medan mamma lagade mat. Om jag inte missminner mig så sprang jag upp på mitt rum o grät.

Min ena kompis och min mamma pratade ganska ofta så hon fick nog en rejäl utskällning när hon kom hem och det var garanterat inte hennes idé. Som plåster på såren fick jag en fin ring i påskpresent några månader senare, men jag var jäkligt ledsen på dem länge länge.

• Isabella133

Vi fick i bröllopspresent av min mans jobb ett presentkort för EN person att köra racerbil.  Det fanns även ett villkor med, hela firman skulle åka iväg tillsammans och köra. Jag kan inte förstå varför min man fick sin körning i brölopspresent när sen alla på firman ska med.... Och jag då? Jag vill ju också köra...

Svar på tråden Presenter - Vad är det konstigaste ni har fått?