Just Me skrev 2012-01-19 20:30:21 följande:
I julklapp förra året fick jag två st glaslyktor som man hänger i fönstret. Det var egentligen rätt fina, men inte aaaaaalls min stil och orange till färgen. Jag gillar inte orange.
Men det "konstigaste" med hela presenten var att de inte ens var inslagna, det låg i en plastpåse och givaren sade "Jamen till dej behöver man ju inte slå in, va?!" Sedan var prislapparna kvar (30kr styck på Dollar Store för den intresserade).
Till historien hör att givaren ringde efter kanske en 4-5 dagar och sade "Ja jag tänkte på dem där lyktorna, har du hittat någon plats till dem?" När jag sade att "Nää..." fortsatte hon att "För jag tänkte att de skulle ju egentligen passa bättre hos mig än hos er, så jag tänkte att du kan ju ta med dem till oss nästa gång du kommer!"
Ja, vad säger man?!

Nu fick jag mig ett gott skratt ... Vilken "kompis" *hehe*
Tja efter att ha arrangerat ett bröllop, fixat (och betalt för) deras bröllopsnatt i svit, betalt och arrangerat hela möhippan, satt upp hennes hår, sytt hennes brudklänning, dukat och fixat låga blomsterarrangemang (har inte fått tillbaka pengarna jag la ut för dom än heller kom jag precis på *S*), städat lokalen på kvällen och skjutsat dom till hotellet på natten - samt hämtat och skjutsat hem på morgonen sen dagen efter... Så skulle vi få en tackpresent...
Åh vad kul
Det är 6 år sen, och jag har inte sett den än

Vi fick inte ens ett grattiskort när vi gifte oss... Så den där presenten kan jag glömma va?
Men det är ju tanken som räknas

Så det är nog egentligen den konstigaste present jag fått. - Den jag inte fått alltså men bara lovats