Visa mig era skor!!!
Kan ni inte visa era skor. Helst i kombination med era klänningar.
Ser framförallt fram emot att se färgade skor! Är lite sugen på att ha röda eller cerisa skor och skulle vara tacksam över att se hur det ser ut...
Kan ni inte visa era skor. Helst i kombination med era klänningar.
Ser framförallt fram emot att se färgade skor! Är lite sugen på att ha röda eller cerisa skor och skulle vara tacksam över att se hur det ser ut...
Jag älskar tanken på en annan färg på skorna. Jag är väldigt obrudig. Jag var t ex i en brudbutik för första gången i helgen och häpnades över hur vitt allting var... det är verkligen inte jag. Jag måste få till så att jag känner mig som mig själv fast att jag är brud, och jag älskar färg.
Jag bara inte bestämma vilken.
Vi ska gifta oss i oktober så lite mörkare färger känns rätt... eller?
Funderar på att ha en chockrosa och röd brudbukett och sen då antingen röda eller chockrosa skor. Men samtidigt blev jag sugen på typ senapsgult och orange när jag såg alla underbara bilder.
Vilket material tror ni är snyggast? Måste det vara satin eller kan det vara lack/skinn/paljetter?
Jag ska ha en väldigt romantisk klänning i spets, har inte bestämt mig om den ska vara lång eller kort än men den kommer vara helt i spets.
*puff*
Är det ingen som haft senapsgula skor eller röda lackskor?
Jag hade två par skor, ett par mer traditionella vita pumps i kyrkan och ett par mer bekväma under förflyttningar osv. Sen blev det faktiskt ett tredje par skor till brudvalsen, för jag hade glömt de vita i kyrkan och kunde inte dansa i "träskor", så min bästa kompis gjorde en hjälteutryckning och åkte hem till oss och grävde fram ett par andra skor med lite klack som jag kunde dansa i.
Finskorna:
Jag ska ha den här klänningen.