• Drömmaren

Visa mig era skor!!!

Kan ni inte visa era skor. Helst i kombination med era klänningar.

Ser framförallt fram emot att se färgade skor! Är lite sugen på att ha röda eller cerisa skor och skulle vara tacksam över att se hur det ser ut...

• Svar på tråden Visa mig era skor!!!
  • ewaulrica
    070831 skrev 2011-11-06 23:29:50 följande:
    Dessa har jag :D

have2have.se/product.asp?product=8575
    Åh!! de här letade jag efter, när jag skulle köpa mina- de är sååå fina!! :) hm. synd att jag redan köpt ett par nu. :(   hade gärna velat ha dessa! ;)
  • annapanna01

De här skorna kom jag fram till, efter många om och men. Hittade dessa på Brandos
  • 070831
    ewaulrica skrev 2011-11-10 09:24:19 följande:
    Åh!! de här letade jag efter, när jag skulle köpa mina- de är sååå fina!! :) hm. synd att jag redan köpt ett par nu. :(   hade gärna velat ha dessa! ;)
    ja men du kan ju ha ett par i reserv..  dom finns i ivory och vita men jag valde ivory :)
  • ewaulrica
    070831 skrev 2011-11-10 14:52:34 följande:
    ja men du kan ju ha ett par i reserv..  dom finns i ivory och vita men jag valde ivory :)
    tack! :) näe, jag klarar mig nog med ett par (typiskt haha) eftersom vi gifter oss borgerligt och inte kommer ha någon fest med dans efteråt, det blir 5 min in i Stadshuset, och sen middag för allra närmsta familjen hemma ;)
  • 070831
    ewaulrica skrev 2011-11-11 09:03:29 följande:
    tack! :) näe, jag klarar mig nog med ett par (typiskt haha) eftersom vi gifter oss borgerligt och inte kommer ha någon fest med dans efteråt, det blir 5 min in i Stadshuset, och sen middag för allra närmsta familjen hemma ;)
    okej vi ska inte heller ha dans. men jag tänkte mest fötternas skull i reserv för festen kan ju bli lång :p
  • MochR

Hittade fina modeller på skor när jag kollade i en katalog i butiken och de går att få färgade i samma färg som tärnklänningarna precis som jag vill ha! så jag får både en drömklänning och gröna skor precis som jag önskat Skrattande

Skona hade inte kommit in ännu så tyvärr inga bilder får vänta tills jan-feb för att testa om de är sköna och är de det så ska jag beställa dem i GRÖNT!!!

• Snojsan
    Guffi skrev 2011-11-08 09:39:18 följande:
    Detta är mina skor. Inköpta på Modevillan i Tyresö utanför Stockholm men såg nu att de är billigare på www.mylovebasket.com (där bilden är tagen ifrån). Supersnygga tycker jag och ovanligt sköna för att vara så pass hög klack ändå :)

Länk till sidan: www.mylovebasket.com/se/item/-cellini-432507-...

Jag har också köpt dom. Är otroligt sköna och så söta! Köpte mina på www.brandos.se för 499:-.
  • Guffi

Snojsan: Ja, visst är dem!
    Efter bröllopet ska jag ha dem till jeans - skitsnyggt! ;)

• Lommila1
    ema skrev 2011-11-15 01:50:58 följande:
    Tips på färgade skor som jag hittade i en gammal tråd. Jag har inte klarat av att välja en färg ännu, det finns så många....!

www.etsy.com/shop/Parisxox
    dehär sidan var verkligen najs! därifrån kommer par 2 ror jag bestämt. När tänker du beställa?
Svar på tråden Visa mig era skor!!!