• Drömmaren

Visa mig era skor!!!

Kan ni inte visa era skor. Helst i kombination med era klänningar.

Ser framförallt fram emot att se färgade skor! Är lite sugen på att ha röda eller cerisa skor och skulle vara tacksam över att se hur det ser ut...

• Svar på tråden Visa mig era skor!!!
  • Jane
    MochR skrev 2011-10-25 23:53:40 följande:
    Synd! Har inte gett upp hoppet än men det känns svårt att hitta snygga gröna skor...
    Tipsar dig om att kika på alla kinaklännings-sidor de säljer massa andra prylar och framförallt skor. Jag har faktiskt stött på massor med fina skor. exempelvis dessa sidor

www.tidebuy.com
    www.lightinthebox.com
  • Lommila1

Dessa har jag beställt från Light in the box

I kombination med denna;

• Jalle
    Drömmaren skrev 2011-10-25 13:28:27 följande:
    Jag ska ha den här klänningen.

Finns fler bilder i ett bildspel här: smallpigart.se/show/JohannaJohan10/
    Vill också veta vart du har fått tag på den klänningen. HELT UNDERBAR!!
  • Drömmaren
    Jalle skrev 2011-10-26 11:20:30 följande:
    Vill också veta vart du har fått tag på den klänningen. HELT UNDERBAR!!
    Efter mycket detektivarbete har jag lyckats få tag i sömmerskan som sytt upp den. Den är specialsydd till bruden på bilden. Jag har ännu inte fått min klänning...
  • Jane
    Lommila1 skrev 2011-10-26 10:30:46 följande:
    Dessa har jag beställt från Light in the box

I kombination med denna;

Är skostorlekarna likadana som i sverige? jag har exempelvis storlek 37, men köper jag 37 utomlands kan det hända att dom är för stora eller för små.
  • Lommila1
    Jeni skrev 2011-10-26 11:27:44 följande:
    Är skostorlekarna likadana som i sverige? jag har exempelvis storlek 37, men köper jag 37 utomlands kan det hända att dom är för stora eller för små.
    jag har ännu inte fått dem-beställde förra veckan, men jag mätte och fick nått mått åså kollande jag vad strl. 39  ( som jag brukar ha..) hade för mått och beställde...Så jag hoppas de passar! Annars så var dom inte heller blodigt dyra ~370 kr så jag får shoppat ett par till
Svar på tråden Visa mig era skor!!!