Någon mer som gifter sig 26 maj 2012? Vällkommna!
Vi giftet oss pingstaftonen den 26 maj 2012! Finns här fler? :) Har även en blogg! Www.Weddinginmay.blogg.se
Vi giftet oss pingstaftonen den 26 maj 2012! Finns här fler? :) Har även en blogg! Www.Weddinginmay.blogg.se
Sex månader kvar idag! Va härligt Både långt och kort kvart tills vi gifter oss! Beroende på vem man frågar och vad det gäller...
Just nu tar vi det lugnt med det mesta och jag har bestämt mig för att vänta med inköp av klänning till nästa år när allt nytt kommit in och jag förhoppningsvis kunnat gå på någon bröllopsmässa.
6 månader och vi räknar ner till den stora dagen...
Vill bara säga att imorgon Lördag är det bara 13 veckor kvar :)) det låter lite minde än månader:)) hehehhe
Hallå alla brudar!! Hur går det med planeringen??? Nu är det bara 3 veckor kvar!!! Jiiiiipppiiii
Men jo, visst e det så att man räknar varje minut här går det bra:) har festprogrammen kvar att göra... Känner mig grymt stressad bara:)) men man måste se allt positivt :) Oj! Syr du din egna klänning:) det riktigt duktigt gjort! Tror om jag skulle göra det så skulle det nog se ut som hoppsan hejsan;) Det är så pirrigt nu:)),trodde aldrig att maj skulle komma:)
Helt sjukt vad snabbt tiden går. Började planera lite mer än ett år innan. Förstår inte att vi snart är där. Känns som att det mesta är under kontroll
Bordsplacering, och hjärtan som ska markera platser.
Mannens frack till kem
Tysklandsresa inköp av dryckesvaror
Färdigställa några små ändringar på tärn och brudklänning
Lämna in förlovningsring för gravyr och putsning.
M2b skjuts till kyrkan
småinköp bla av godis, snacks,
skor till m2b
underkläder till mig, vet vad jag ska ha, strumpor till mannen
titta på andra smycken (har ångrat mig tror jag vill inte ha dom jag först valde)
öva inför vår speciella dans..
skriva mail till prästen - vi ska enskilt skriva några saker om varandra som han ska använda i bröllopstalet
Fixa justeringar på bröllopsprogrammet.. kopiera upp och vika.
Usch.. får bara ångest nu när jag skriver upp saker.. men men.. det ordnar sig säkert :)
Usch sånt är inte roligt, beklagar sorgen. Jo, det förstår jag att man vill åka på en begravning.. Nä man åker ju inte dit under en dag:) Men en förståelig förklaring till varför dom inte kan komma... Nu måste jag få klaga lite.. Våran skrivare paja Igår! Hjälp tänkte jag!!! Är det någon som har ett förslag hur man kan göra med festprogrammen då?? Har 80 st kvar att göra, känns så där måste jag säga:( Hoppas att alla 26 maj brudar får en god natt ( har sånna bröllops mardrömmar) och en super onsdag då det bara är 2,5 vecka kvar!!! Jiiipppiii!!
Tjooo alla 26 maj brudar:) Nu är det bara 2 veckor kvar!!! Blev lite stressad idag efter ett telefonsamtal:) dom ringde från kemtvätten och sa att min Brudklänning har blivit felsorterad! Jaha svarade jag lite ängsligt, när får jag den? Jo den 15 blir den klar.. Puuuust! Så jag hoppas verkligen att den kommer då eftersom vi åker ner tio Varberg den 21:a för att sen gifta oss den 26 :) Våran skrivare har verkligen pajat :( blir så less nu.. Men som tur är känner min M2b en kille som har ett tryckeri så vi ska kolla med han på söndag:) håll tummarna för oss för om inte det går hem så vet jag absolut inte vad vi ska göra... Ha en underbar helg på er:)