• Hobevi

Enköpingsbrudar

Hej!

Jag och min sambo ska äntligen gifta oss och ville starta upp en tråd för alla oss Enköpingsbrudar 
    Kanske kan vi hjälpa varandra i den ibland krångliga planeringen.Skrattande

Jag undrar: vet ni någon schyst festlokal i/runt omkring Enköping? Vi vill kunna ta med egen mat och dricka.

Tack på förhand! 

• Svar på tråden Enköpingsbrudar
  • mittid
    emelie och Jonas skrev 2011-10-18 13:27:13 följande:
    V+lken försammling tillhör hon? vad är det som gör henne bra? Tack för tipset!
    Tror det är Bred.
    Hon är engagerad, närvarande, varm och personlig.
  • Marylojs

Vi gifter oss som sagt i juni nästa år. Tycker ni det är för tidigt att kontakta cateringfirman redan nu och spika meny mm? 

På lördag ska vi titta på vår lokal och ta mått, inspektera porslin mm. Ska bli så kul! 

• Hobevi

Marylojs: Nu har vi bokat henne Så tack snälla du för tipset, verkligen uppskattat! 

Idag har jag shoppat en del på ebay. Köpte såna presentboxar 100 st, svarta satin löpare, monogram klistermärken och ett monogram cake topper. Allt för 450:- ÄLSKAR ebay

Hur går det för er andra? 

• Marylojs

Haha, Hobevi, vi ska ju ha vår fest i samma lokal, fast vi gifter oss den 16 juni. Kul att ni kunde boka henne! Jag har inte gjort det än, velar kring om jag ska fråga en barndomsvän först, problemet är bara att vi inte umgås alls nu för tiden.

• Evelinas

Var o kollade på festlokalen igår, den är PERFEKT!! Den är "vi" liksom! Det enda vi behöver köpa är dukar och vinkaraffer. Att lokalen är gratis gör ju det hela ännu mer perfekt. Dock fanns det bara en liten kyl och vi tänkte ju ha kallskuret från ICA maxi så vi måste lösa det problemet, tänkte ju hämta maten dagen innan så vi slipper hålla på med det på bröllopsdagen.

• emelie och Jonas

Hallå på er!
    Hur går det för er?
    Jag provar klänningar för fullt, men har iaf en favorit jag ska prova igen imorgon!
    Att det ska vara så svårt, alla är ju så fina :)

• emelie och Jonas

Någon som har tips på salong eller liknande där man kan få en sminkning till den stora dagen?
    Står i valet och kvalet om man ska fixa det själv eller anlita ett "proffs".
    Någon som vet om det finns något ställe som sminkar i Enköping?

• Ja De Ska Vi

Hej alla Enköpingsbrudar! Jag har stundanade bröllop i höst och undrar var de gör bäst, godast och finast bröllopstårtor :)

Svar på tråden Enköpingsbrudar