• Hobevi

Enköpingsbrudar

Hej!

Jag och min sambo ska äntligen gifta oss och ville starta upp en tråd för alla oss Enköpingsbrudar 
    Kanske kan vi hjälpa varandra i den ibland krångliga planeringen.Skrattande

Jag undrar: vet ni någon schyst festlokal i/runt omkring Enköping? Vi vill kunna ta med egen mat och dricka.

Tack på förhand! 

• Svar på tråden Enköpingsbrudar
  • emelie och Jonas

Idag var jag ner på stan och la undan min blivande vigselring! :)
    Den kostade ca 2200, sen har jag 30% födelsedagsrabatt, så kommer ju kosta ca 1550kr bara :)
    Supernöjd...det tråkiga är ju att den ska ligga ett halvår och vänta...vill ju ha den på mig nu! ;)

• Hobevi

Ja jag förstår dig.. Vi pratade om att designa egna ringar då killen känner en juvelare, så det ser jag fram emot Men vad roligt för dig... Bröllopsplanering är så roligt och planerar mig igenom detta med ett stort leende på läpparna. Jobbar som sagt som bröllopskoordinator annars men detta är verkligen HELT annorlunda, att planera sitt eget.

Nästa steg är att göra klart gästlistan och utse tärna, bestman, toastmaster osv. Kolla lite inbjudningskort, catering etc.
    Köpte lite grejer till dukningen idag Köpte såna stående bokstäver som vi ska ha vid honnörsbordet - Mrs P & Mr P.

Måste kolla upp någon solist till kyrkan också :-/ Vet vem jag ville ha men han var såå dyr. FÅr kolla vidare helt enkelt. 

• vinterbrud2012