• RiNa

Bilder på dukning tack!

Provdukade idag och får tyvärr skrota en hel del av mina ideér, det får inte plats med både blommor, ljus, festprogram m.m. Har ingen inspiration nu och har ingen aning om hur jag ska duka nu. Vill gärna se era dukningar eller provdukningar för att få inspiration så att det blir roligt igen. Tack!

• Svar på tråden Bilder på dukning tack!
  • jenniejummie

Här kommer ett par bilder från vår provdukning, dock kommer ngr ändringar att göras. Det är skitbra att testduka så man får en överblick på hur det blir, så man kan ändra och fixa....
    Vi ska bara ha röda servetter och blomsterdekorationerna kommer att målas gula och röda, festprogrammet ska få plats också. Sen ska nog inte placeringskortet vara i koppen.... Glad

• sandratobias13
    zvartaliljan skrev 2011-08-25 10:45:32 följande:
    Vi (d.v.s jag) dukade med knoppalakan som dukar, fiberväv lite tillskrynklat i mitten o sen hemmagjorda guldkronor med blockljus i blandat med diverse loppisfynd i "guld" som vaser och ljusstakar.  Murgröna och rosor och tuppkam i vaser (Ikeas 5-kr-vaser). 2 tallrikar med tårtpapper emellan. Tändstickaskar fyllda med godis som placeringskort.

Här med förrätt o vinflaskor o vatten på borden också

Åå var ni i karlsnäs gården? där ska vi med ha vår bröllopsfest nästa sommar:) Skulle inte du kunna vara gullig  o maila mig lite fler bilder från lokalen om du har? Står lite fast i hur jag ska duka o ställa buffé bord osv.
    Och komma med övriga tips om du har gällande lokalen där:)
  • citrondoft
    Jelica skrev 2011-08-25 11:46:56 följande:

Vilken fin dukning! Hur har du textat på stenarna??
  • Lojsy
    Oniq skrev 2011-08-25 10:33:26 följande:

Kanske lite dåliga bilder, men våra bord var fullsmackade med prylar.

3st olika festprogram, ljusslingor, tärningspåsar, tärningar, props, energidrycker m.m.
    Nördbröllop FTW rpgwedding.buu.nu
    GRYM känsla jag fick av dessa bilder!! :) More is More!!
  • citrondoft

Va grym du är på att texta! Får spana in claes ohlsson! Tack för tipset!

• citrondoft
    Jelica skrev 2011-08-25 22:00:55 följande:
    Att Citrondoft; Jag har skrivit på stenarna med en penna för stenar m.m från Claes Ohlsson :)
    Clas ohlsson hade 13 sidor med pennor... Vet du vad det var för märke??
  • Miss M

Trevligt med lite inspiration, särskilt bilder!

jenniejummie: Du vet att kaffekoppen "ska" stå till vänster va? Glasen står i den ordning man dricker, med början från höger, vattenglaset först.

• zvartaliljan
    Ylva368 skrev 2011-08-25 17:30:03 följande:
    Är stolsöverdragen också knoppalakan? Vi kommer också att ha stolar med arnstöd, funderar på att hyra överdrag för 35kr/st...
    ja det är också knoppalakan, fungerade utmärkt på stolar med armstöd
Svar på tråden Bilder på dukning tack!