Glada nyheter!
Dinobridal löste det, på något sätt hade någon "cancelled the order", de visste inte riktigt hur det gick till. Men det är ju skitsamma, för nu får jag min klänning i alla fall och jag hoppas den blir en dröm :) Vet itne om jag postat vad det är jag beställt? Men jag gör det nu i alla falll...
På vigseln ska jag ha en lång klänning (även den från Dinobridal) med släp (hos sömmerska just nu) och den är ganska tung och otymplig med underkjol och allt... När jag fick min tärnas klänning i tyll som jag blev så otroligt sugen på att beställa en liknande själv. Att ha på sig den typen av klänning med så många lager kjol, och att den är kort och puffig var så underbart haha... Här är min tärna i sin klänning, supergullig
.
Och jag ska beställa en variant av den... Har försökt vara övertydlig om att jag inte vill ha det där breda midjebandet som är veckat, det verkar som att dom älskar att sätta dit det. Jag vill bara ha ett typ 5 cm brett siden/satinband i samma färg som klänningen runt midjan, det ska vara enkelt och snyggt...
Nu hoppas jag verkligen att dom syr klänningen fint och att jag blir riktigt nöjd :)