Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Tusen tack för dina fina ord!! <3 Blir så glad och rörd!
Kvalitén känns hög, har 8(!) lager i kjolen. Den är ganska tung att bära på galjen men det känns inte när man har den på sig, den sitter ju liksom på höfterna om du förstår vad jag menar.
Yes Dino it is! Har bara gott att säga om dem. De var snabba på att svara på alla mail, gjorde en slöja till mig i samma tyg och det tog bara 16 dagar från beställning till leverans vid dörren.
Tog det alltså bara 16 dagar från beställning till leverans? Du menar inte arbetsdagar? Det skulle betyda att min kanske kommer 21-22 mars! Det vore jättebra eftersom jag ska ha hem mina tärnor på middag 23 mars, vore så bra om de kunde få se klänningen :)
Hur känns själva överdelen? Är den stabil? Är det inbyggd BH? Korsett? Det är mest den delen jag är orolig över eftersom jag också ska ha axelbandslöst. Jag behöver något stabilt som hänger upp mina ledsna tuttar :) På klänningarna jag provat på butik knäpper man först en bred BH-knäppning i ryggen för att hålla allt på plats. Är det något liknande i din klänning?
Och än en gång: superfin klänning, du ska vara så nöjd!!! <3