Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Skulle egentligen ha haft 2 . Dottern vill ju också ha. Kan du maila lite ungefärliga prisuppgifter? (uch vad vuxet det där lät )
Skulle egentligen ha haft 2 . Dottern vill ju också ha. Kan du maila lite ungefärliga prisuppgifter? (uch vad vuxet det där lät )
Nu när jag har en klänning som jag älskar så är det läge att hitta en klänning att ha som gäst på ett borgerligt sommarbröllop... tea lengt (?) gärna... lika modell som min brudklänning med lite rynkat på magen... Några ideer???
http://www.landybridals.com/bridesmaid-dresses-a-line-sweetheart-tea-length-white.html
Den här fast i grön kanske... eller lila ... eller??
Du har så rätt..... Var ju lite svag för den även om jag gillar den jag köpt nu mer...
Anny: Den ljuslila var underbar.....
I fredags kom min underkjol och slöjja som jag beställt. Vet inte om jag kommer att använda ngt av det. Fast båda 2 var jätte fina. Lika som på bilden. Får se om jag vill ha underkjol till nya klänningen, Annars får jag sälja den vidare. Eller spara den för framtida bruk. För jag gillar den..... Slöjjan kan ju alltid dottern ha och leka med ... Eller jag kanske
I går beställde jag min vigselring och i dag nya förlovningsringar. Hindersprövningen damp ner i lådan för ett par veckor sen. Klänningen betalad och väntas på omsömnad... NU ÄR DET PÅ RIKTIGT!