• Pinkgrape

Rosa tärnklänningar, vad tycker ni?

Spånar på detta med klänningar till brudtärnorna.

Min klänning kommer se ut ungefär såhär. Kjolen kommer dock vara i tyll istället.

Nu undrar jag vad ni tycker om dessa klänningar, om någon av de skulle passa till?

• Svar på tråden Rosa tärnklänningar, vad tycker ni?
  • FriPhi

Jag röstar på 3:an! Funderar också på den :)
    Är lite nyfiken på vart din brudklänning är ifrån? Har redan en, men livet på din är verkligen fantastiskt! Skulle ju dölja min tatuering på överarmen någorlunda också.

• Pinkgrape
    FriPhi skrev 2011-03-19 15:07:01 följande:
    Jag röstar på 3:an! Funderar också på den :)
    Är lite nyfiken på vart din brudklänning är ifrån? Har redan en, men livet på din är verkligen fantastiskt! Skulle ju dölja min tatuering på överarmen någorlunda också.
    Det är exakt så jag tänker, att den ska dölja min tatuering + att jag tycker det var riktigt snyggt! :D
    Jag har bara googlat fram bilden på den + en annan klänning som jag vill ha kjolen ifrån. Kommer att låta sy upp en kopia på de två klänningarna ihop :)
  • Jossis81
    Pinkgrape skrev 2011-03-19 19:20:01 följande:
    Okej :) Har du/ni/hon beställt den? Hur är den i storleken osv?
    Japp vi har fått den och den är lika fin i verkligheten. Nu är ju min tärna höggravid, så det var lite svårt att se riktigt hur den kommer att sitta i augusti utan den gigantiska magen :) Storleken verkar följa vanliga storlekar. Hon tog den storeleken hon brukar ha!
  • Pinkgrape
    Jossis81 skrev 2011-03-19 19:25:08 följande:
    Japp vi har fått den och den är lika fin i verkligheten. Nu är ju min tärna höggravid, så det var lite svårt att se riktigt hur den kommer att sitta i augusti utan den gigantiska magen :) Storleken verkar följa vanliga storlekar. Hon tog den storeleken hon brukar ha!
    Okej, det låter ju bra :) Hehe ja, det är klart att det kan vara svårt att föreställa sig, men det kommer nog bli jättebra :D
  • Chicita
    Pinkgrape skrev 2011-03-19 22:10:28 följande:
    Vilken färg på skor blir finast till en rosa klänning? Svarta, vita, rosa? Annan?
    Svarta, grå eller vita skulle jag tippa på...
    Att ha rosa skor till rosa klänning blir kanske lite "för mycket" och så kan det var väldigt svårt att hitta rätt nyans så det inte "skär sig"
  • Pinkgrape
    Chicita skrev 2011-03-20 07:06:41 följande:
    Svarta, grå eller vita skulle jag tippa på...
    Att ha rosa skor till rosa klänning blir kanske lite "för mycket" och så kan det var väldigt svårt att hitta rätt nyans så det inte "skär sig"
    Gråa var inte så dumt.. det skulle nog kunna bli riktigt fint :) Får väl se vad man hittar, vi har inte stor budget alls och våra tärnor ännu mindre :P haha
Svar på tråden Rosa tärnklänningar, vad tycker ni?