• Pinkgrape

Rosa tärnklänningar, vad tycker ni?

Spånar på detta med klänningar till brudtärnorna.

Min klänning kommer se ut ungefär såhär. Kjolen kommer dock vara i tyll istället.

Nu undrar jag vad ni tycker om dessa klänningar, om någon av de skulle passa till?

• Svar på tråden Rosa tärnklänningar, vad tycker ni?
  • Pinkgrape
    Chicita skrev 2011-03-19 09:01:20 följande:
    Trean tror jag har varit uppe i en annan tråd här, och enligt vad någon där sa så kunde man ta bort rosetten...
    Tror att den skulle kunna bli riktigt bra med ett band i mörkare rosa eller i vitt. Kanske ett band i bred vit spets istället? Glad
    Jo, rosetten går att plocka bort :) Och det följer med en sjal till också, vilket kanske kan vara bra :P
  • Pinkgrape
    FruFiddeli skrev 2011-03-19 09:13:06 följande:
    Aha, ja då blir det ju lite svårare =), hade varit lättare om de bara föll direkt för en.. Som sagt de är alla fina!
    Haha jo, det hade underlättat massor! :)
  • Pinkgrape
    Pinkgrape skrev 2011-03-19 09:15:04 följande:
    Jo, rosetten går att plocka bort :) Och det följer med en sjal till också, vilket kanske kan vara bra :P
    Alltså, rosetten är sjalen, som är knuten som en rosett. Såg jag nyss.
    Men ett spetsband eller satinband i midjan kan nog vara fint :)
  • Chicita
    Pinkgrape skrev 2011-03-19 09:15:04 följande:
    Ja det är ju inte helt fel faktiskt i så fall... Då går den ju att variera lite beroende på hur bekväma tärnorna känner sig med bara ärmar också Skrattande
    Bara för att dom ska ha likadana klänningar så behöver dom ju kanske inte vara identiska med sjal, band och allt sånt?
    Då kan det ju bli lite individuellt också...

Om någon mer klänning går att variera lite så kan det ju kanske vara dom ni ska satsa på att välja mellan?
  • Tärna 2011

Åh så snyggt! Om din kjol ska vara i tyll tycker jag nr 3 passar bäst, du och tärnorna kommer matcha varandra Glad

• emzerus83

Jag har beställt klänning nr 3 från ellos den med rosetten i midjan...och att ha rosetten i midjan tyckte inte jag var så fint men har däremot köpt ett spetsband o knytit runt o det vart bra. Klänningen är väldigt fin på!

Dock så tycker jag att man behöver ha något band eller liknande i midjan för annars ser man gravid ut från sidan :)

För att matcha din klänning så tycker jag att 3an eller 1an skulle passa bäst... Hoppas att ni kommer överrens om någon o att den sitter kanon på tärnorna :)

• Drömbröllop12

Skulle någon vilja läka till klänning 3 på ellos?

• Emblas Mamma
    Pinkgrape skrev 2011-03-19 00:10:53 följande:
    Spånar på detta med klänningar till brudtärnorna.

Min klänning kommer se ut ungefär såhär. Kjolen kommer dock vara i tyll istället.

Nu undrar jag vad ni tycker om dessa klänningar, om någon av de skulle passa till?

Denna var riktigt SUPERSNYGG!
    Lätt val! :)

Önskar nästan att vi hade rosa nu.. :)
Svar på tråden Rosa tärnklänningar, vad tycker ni?