• Pinkgrape

Rosa tärnklänningar, vad tycker ni?

Spånar på detta med klänningar till brudtärnorna.

Min klänning kommer se ut ungefär såhär. Kjolen kommer dock vara i tyll istället.

Nu undrar jag vad ni tycker om dessa klänningar, om någon av de skulle passa till?

• Svar på tråden Rosa tärnklänningar, vad tycker ni?
  • Chicita
    Pinkgrape skrev 2011-03-20 09:01:05 följande:
    Gråa var inte så dumt.. det skulle nog kunna bli riktigt fint :) Får väl se vad man hittar, vi har inte stor budget alls och våra tärnor ännu mindre :P haha
    Spraymåla fötterna med grå lackfärg och limma en kork under hälen? Tungan ute

Nej men jag tror att jag såg ett par snygga grå med kilklack i Halens sommarkatalog som jag fick i förrgår. Minns inte priset men jag tror inte att dom var så dyra. Och kilklack brukar ju vara rätt bekvämt att ha på sig om man ska stå och gå länge också Solig
  • Pinkgrape
    Chicita skrev 2011-03-20 09:10:13 följande:
    Spraymåla fötterna med grå lackfärg och limma en kork under hälen? Tungan ute

Nej men jag tror att jag såg ett par snygga grå med kilklack i Halens sommarkatalog som jag fick i förrgår. Minns inte priset men jag tror inte att dom var så dyra. Och kilklack brukar ju vara rätt bekvämt att ha på sig om man ska stå och gå länge också Solig
    Jasså? Det ska jag kolla då :) Tack :)
  • mahj26

var kommer klänning nr 3 ifrån?

• Jossis81
    mahj26 skrev 2011-03-20 13:16:39 följande:
    var kommer klänning nr 3 ifrån?
    Ellos
  • FriPhi

Pinkgrape; jag beställde 3:an precis och det fanns inte så många kvar i rosa, så skynda dig att beställa! Säljaren jag pratade med kunde inte se någon ny leverans, men det kan ju hända att det kommer in fler senare så klart.

• emzerus83

kanske skulle säga också att det är klänning nr 3 från Ellos, den rosa som jag har i storlek 38 att sälja :)

• FriPhi
    emzerus83 skrev 2011-03-21 17:43:33 följande:
    kanske skulle säga också att det är klänning nr 3 från Ellos, den rosa som jag har i storlek 38 att sälja :)
    Kanske! Beställde en i varje nu 36, 38 och 40 till två höggravida tjejer som inte har en aning hur de ser ut i juni ;)
    Återkommer till dig i nästa vecka i så fall och kollar om du har den kvar.
  • Amejuli

Jag tycker nummer ett och två var finast. Men kanske att materialet ändå är finare i klänning nr 2? Lite svårt att bestämma sig var det allt! :)

Svar på tråden Rosa tärnklänningar, vad tycker ni?