• Svar på tråden Visa era brudunderkläder!
  • shakynose

Bara trosor! Hanky pankys i någon fin färg.

• Gopplan

Jag ska nog ha vanliga bekväma underkläder och sedan eventuellt byta om till bröllopsnatten. Om vi nu orkar vara romantiska då alltså.

• bröllop20110702

Länken funkar om man klistrar in det sista alt kopierar allt direkt:) Kom igen nu, visa era brudunderkläder:)

• Emblas Mamma

Bekväma trosor är ju ett måste :)
    Dock kanske jag ska ha dom i spets, men det ska helst vara trosor!
    Inte hipster eller string, jag tycker inte det sitter bra på mig alltid utan är obekväma!

Bekvämligheten går före denna dagen :) På bröllopsnatten kanske man byter om till något annat - eller rätt och slätt förblir naken! :)

bh blir något i denna stilen med avtagbara axelband:

men ska ha en freebra under för att få stor byst..
    jag vet, inte snällt att fuska kanske men jag vill ju så gärna då brösten är små och (till min förskräckelse) börjat hänga liite efter graviditet och amning,
    så på sin stora dag får man fuska sig fin lite :)
  • A loves A

Den här funderar jag på! Måste bara kolla att den inte syns igenom först!
  • Chicita

Jag tar nog till alla knep jag kan...

Funderar på någon bodyshaper utan axelband och sen en midjeformare utanpå om den bara klämmer ihop allt som vissa "hålla in magen-trosor" gör.

Visst jag blir "smal" när jag använder såna men jag tappar midjan.
    Det skiljer nästan 25 cm mellan midja och höfter i mått på mig normalt sett, men när jag klämmer ner mig i nåt som ska hjälpa till att göra en slankare så verkar det som om allt det överflödiga kläms till midjan så jag blir jämntjock istället Skrikandes

• Aniara4
    Chicita skrev 2011-03-20 10:23:47 följande:

Jag tar nog till alla knep jag kan...

Funderar på någon bodyshaper utan axelband och sen en midjeformare utanpå om den bara klämmer ihop allt som vissa "hålla in magen-trosor" gör.

Visst jag blir "smal" när jag använder såna men jag tappar midjan.
    Det skiljer nästan 25 cm mellan midja och höfter i mått på mig normalt sett, men när jag klämmer ner mig i nåt som ska hjälpa till att göra en slankare så verkar det som om allt det överflödiga kläms till midjan så jag blir jämntjock istället Skrikandes

Jag har samma problem! För mig skiljer det 30cm mellan höftmått och midjemått, och jag gillar ju min midja. Men eftersom höften är så förfärligt bred är det svårt att hitta en klänning som inte blir alldeles för stor överallt annars, så jag kommer att använda det här lilla sexiga numret som jag köpte nyligen:

• Chicita
    Aniara4 skrev 2011-03-20 10:52:45 följande:
    Jag har samma problem! För mig skiljer det 30cm mellan höftmått och midjemått, och jag gillar ju min midja. Men eftersom höften är så förfärligt bred är det svårt att hitta en klänning som inte blir alldeles för stor överallt annars, så jag kommer att använda det här lilla sexiga numret som jag köpte nyligen:

Stiligt Tungan ute 
    Håller den formen? Alltså så du får midja också?
    Jag syr ju min klänning själv så jag vill gärna ha underkläderna klara innan jag börjar sy så jag kan modelera formen så mycket som möjligt Solig

Och annars så måste jag ju säga att så länge jag ser snygg ut utanpå så är det ju bara jag som behöver veta hur "sexig" jag är under *hihi*
Svar på tråden Visa era brudunderkläder!