Visa era brudunderkläder!
Skulle vara kul att se bilder på vad ni har tänkt ha under klänningen! Tänkte ha denna bh (med avtagbara axelband) och matchande trosa från Gina tricot. www.ginatricot.com/cse/kollektion/ccollection-p1.html
Skulle vara kul att se bilder på vad ni har tänkt ha under klänningen! Tänkte ha denna bh (med avtagbara axelband) och matchande trosa från Gina tricot. www.ginatricot.com/cse/kollektion/ccollection-p1.html
Bara trosor! Hanky pankys i någon fin färg.
Din länk funkar inte.
Jag ska ha någonting sånt här http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=12187731&styleid=12187729&path=3403475;3215210;3232575;3528387;492834
Klänningen har insydda kupor så inget mer krävs.
Jag ska nog ha vanliga bekväma underkläder och sedan eventuellt byta om till bröllopsnatten. Om vi nu orkar vara romantiska då alltså.
Länken funkar om man klistrar in det sista alt kopierar allt direkt:) Kom igen nu, visa era brudunderkläder:)
Bekväma trosor är ju ett måste :)
Dock kanske jag ska ha dom i spets, men det ska helst vara trosor!
Inte hipster eller string, jag tycker inte det sitter bra på mig alltid utan är obekväma!
Bekvämligheten går före denna dagen :) På bröllopsnatten kanske man byter om till något annat - eller rätt och slätt förblir naken! :)
bh blir något i denna stilen med avtagbara axelband:
Jag tar nog till alla knep jag kan...
Funderar på någon bodyshaper utan axelband och sen en midjeformare utanpå om den bara klämmer ihop allt som vissa "hålla in magen-trosor" gör.
Visst jag blir "smal" när jag använder såna men jag tappar midjan.
Det skiljer nästan 25 cm mellan midja och höfter i mått på mig normalt sett, men när jag klämmer ner mig i nåt som ska hjälpa till att göra en slankare så verkar det som om allt det överflödiga kläms till midjan så jag blir jämntjock istället
Jag tar nog till alla knep jag kan...
Funderar på någon bodyshaper utan axelband och sen en midjeformare utanpå om den bara klämmer ihop allt som vissa "hålla in magen-trosor" gör.
Visst jag blir "smal" när jag använder såna men jag tappar midjan.
Det skiljer nästan 25 cm mellan midja och höfter i mått på mig normalt sett, men när jag klämmer ner mig i nåt som ska hjälpa till att göra en slankare så verkar det som om allt det överflödiga kläms till midjan så jag blir jämntjock istället
shop.change.com/se/bh/axelbandslos-bh/795/
Har köpt hela kittet som hon har på sig :)
Helt underbart fint, och min blivande är väldigt förtjust i spets ;)