• Svar på tråden Visa era brudunderkläder!
  • Sessan67
    Vilding skrev 2011-04-04 18:16:38 följande:
    Jag har sett den på Åhléns City och på lindex.
    Tack, då ska jag kolla där Glad
  • bröllop20110702

Vad fina alla era underkläder är! Kul att se:)

• Freakie
    Miceme skrev 2011-04-04 18:30:18 följande:

Jag har också köpt denna =) Verkar som att den går som smör i solsken!

Jag har också beställt den, i en affär i Malmö. Har dock inte fått hem den än. Men det är ju ett tag kvar till bröllopsdagen.
  • Hoffsennanen Tottoplex
    Vilding skrev 2011-04-04 18:20:16 följande:
    Jag letade som en galning efter billigare alternativ men sen köpte jag de jag verkligen ville ha eftersom jag inte kunde hitta nått annat som både skulle fungera under klänningen och som jag gillade.

Ååh! Kan det där vara Agent Provocateur?
  • Hoppe
    Vilding skrev 2011-04-04 18:20:16 följande:
    Jag letade som en galning efter billigare alternativ men sen köpte jag de jag verkligen ville ha eftersom jag inte kunde hitta nått annat som både skulle fungera under klänningen och som jag gillade.

Åå nu vill jag byta, de där är underbara!
    Var hittade du dem? Glad
  • Sarastiko
    Freakie skrev 2011-04-05 14:18:55 följande:
    Jag har också beställt den, i en affär i Malmö. Har dock inte fått hem den än. Men det är ju ett tag kvar till bröllopsdagen.
    Finns även på laredoute.. =) jag testade först på lindex. beställde sedan för endast 379 kronor. var kampanj med gratis frakt och 100 kronor rabatt.. Den är MAGISK!!! =)
  • Vilding
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2011-04-05 18:32:28 följande:
    Ååh! Kan det där vara Agent Provocateur?
    Precis rätt. :)
  • Zia 20090618

Jaha! Jag köpte mig en tråkig, hudfärgad, helt slät axelbandslös bh från Twilfit för en dryg vecka sedan. Efter att ha sett den underbara wonderbra'n ni visar bilder på här var jag ju snabb att lämna igen den jag redan köpt! Gud så fin!! Provade den släta varianten på stan och oj vilket lyft! ;) Längtar till den (spetsvarianten) jag beställt hem från uppercut kommer! :)

• förlovadflicka
    Zia 20090618 skrev 2011-04-06 11:54:57 följande:
    Jaha! Jag köpte mig en tråkig, hudfärgad, helt slät axelbandslös bh från Twilfit för en dryg vecka sedan. Efter att ha sett den underbara wonderbra'n ni visar bilder på här var jag ju snabb att lämna igen den jag redan köpt! Gud så fin!! Provade den släta varianten på stan och oj vilket lyft! ;) Längtar till den (spetsvarianten) jag beställt hem från uppercut kommer! :)
    Det är ett coolt lyft ja ;) 
  • frånatillw
    Emblas Mamma skrev 2011-03-20 10:08:19 följande:
    Bekväma trosor är ju ett måste :)
    Dock kanske jag ska ha dom i spets, men det ska helst vara trosor!
    Inte hipster eller string, jag tycker inte det sitter bra på mig alltid utan är obekväma!

Bekvämligheten går före denna dagen :) På bröllopsnatten kanske man byter om till något annat - eller rätt och slätt förblir naken! :)

bh blir något i denna stilen med avtagbara axelband:

men ska ha en freebra under för att få stor byst..
    jag vet, inte snällt att fuska kanske men jag vill ju så gärna då brösten är små och (till min förskräckelse) börjat hänga liite efter graviditet och amning,
    så på sin stora dag får man fuska sig fin lite :)
    Oj, den va grymt snygg! Vart har du hittat den? Glad
  • frånatillw

Oj, såg nu att det redan fanns svar på den frågan. Ursäkta..! Skäms

• Hoffsennanen Tottoplex
    Vilding skrev 2011-04-06 09:07:22 följande:
    Precis rätt. :)
    Åååh finns det någon goare bh! Får ju värsta boobsen Ett av mina bästa köp! köpte du i affären i Stockholm eller beställde du från England?
  • OlssonPsson
    Junibrud skrev 2011-04-04 01:07:18 följande:
    Min korsett då! 

Vart har du köpt den ?
  • Vilding
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2011-04-06 20:59:37 följande:
    Åååh finns det någon goare bh! Får ju värsta boobsen Ett av mina bästa köp! köpte du i affären i Stockholm eller beställde du från England?
    Jag köpte den i butik och tur var väl det för annars hade jag fått helt fel storlek.
  • Hoffsennanen Tottoplex
    Vilding skrev 2011-04-06 21:34:34 följande:
    Jag köpte den i butik och tur var väl det för annars hade jag fått helt fel storlek.
    Hade tänkt sticka in dit när jag är i Sthlm nästa gång! Är de trevliga? Synd att det bara finns en butik i hela Sverige:-/ 
  • Vilding
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2011-04-06 21:47:26 följande:
    Hade tänkt sticka in dit när jag är i Sthlm nästa gång! Är de trevliga? Synd att det bara finns en butik i hela Sverige:-/ 
    De är supertrevliga, gulliga och duktiga! Jag har aldrig känt mig annat än väl omhändertagen. Det enda dåliga är att de ibland har kort om storlekar.
  • shakynose
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2011-04-06 21:47:26 följande:
    Jag var in en sväng när jag var i Köpenhamn senast, och de var också mkt hjälpsamma.
  • Margris

Den BHn ska jag ha med en matchande boxertrosa till :)

Svar på tråden Visa era brudunderkläder!