• Svar på tråden Visa era brudunderkläder!
  • Aniara4
    Chicita skrev 2011-03-20 11:35:07 följande:
    Stiligt Tungan ute 
    Håller den formen? Alltså så du får midja också?
    Jag syr ju min klänning själv så jag vill gärna ha underkläderna klara innan jag börjar sy så jag kan modelera formen så mycket som möjligt Solig

Och annars så måste jag ju säga att så länge jag ser snygg ut utanpå så är det ju bara jag som behöver veta hur "sexig" jag är under *hihi*
    Nja, det känns ju som att jag blir mer jämntjock och att alltihop trycks upp till midjan, men när jag mätte var det faktiskt ingen skillnad på midjemåttet. Jag bryr mig också mest om det "yttre" under dagen, sen kanske jag smiter in på toa när vi kommer till hotellet och ålar mig ur eländet...
  • Chicita
    Aniara4 skrev 2011-03-20 12:15:07 följande:
    Nja, det känns ju som att jag blir mer jämntjock och att alltihop trycks upp till midjan, men när jag mätte var det faktiskt ingen skillnad på midjemåttet. Jag bryr mig också mest om det "yttre" under dagen, sen kanske jag smiter in på toa när vi kommer till hotellet och ålar mig ur eländet...
    Ok.. då håller jag nog fast vid min första tanke... sån där "kroppsstrumpa" till klänning, inbillar mig att dom är lite lättare att gå på toan i sen i alla fall *S*
    och eventuellt midjeformare på det. Ska nog köpa hem en sån "klänning" och testa.
    Jag vet ju hur jag ser ut med dom där stiliga "trosorna" redan Solig

Vi kommer bo hemma på natten. Jag jobbar ju på hotell så det är inget som känns speciellt för oss. Hellre hem och sova första natten hemma som man och hustru Skrattande och sen packa och förhoppningsvis dra på bröllopsresa redan dagen efter när vi vinkat hejdå åt våra gäster...
  • bröllop20110702

Vad fina! Ska du alltså även ha staty-ups på dig? Jag tycker att det är fint men blir nog för varmt för mig mitt i sommaren.

• bröllop20110702

Jag tycker tvärt om gällande string- kan bara ha det för alla andra trosor skär in o blir som string ändå;) jättefin bh! Tänkte kanske också lägga in någonting i bhn för att fylla ut lite men då jag testat det tidigare men oljefyllda (tror jag det var) kuddar så blev det fint men tyvärr även väldigt svettigt...

• bröllop20110702

Försökte citera men det försvann visst, första ang Lanins inlägg o andra ang Emblas mammas:)

• bröllop20110702

Tips på svala bh-inlägg?

• Sessan67

Hittade mina idag Solig Har avtagbara axelband och sitter perfekt!

• Cilla81
    Sessan67 skrev 2011-03-22 11:58:37 följande:
    Hittade mina idag Solig Har avtagbara axelband och sitter perfekt!

Oj vad fina!! Var har du köpt dem? Eller får man avslöja det eller är det reklam då?
    Oj vad fina!! Var har du köpt dem? Eller får man avslöja det eller är det reklam då?
  • kandersson174

funderar på den här från calvin klein. Fast bilden ser ju helt sjuk ut
Svar på tråden Visa era brudunderkläder!