Visa era brudunderkläder!
Skulle vara kul att se bilder på vad ni har tänkt ha under klänningen! Tänkte ha denna bh (med avtagbara axelband) och matchande trosa från Gina tricot. www.ginatricot.com/cse/kollektion/ccollection-p1.html
Skulle vara kul att se bilder på vad ni har tänkt ha under klänningen! Tänkte ha denna bh (med avtagbara axelband) och matchande trosa från Gina tricot. www.ginatricot.com/cse/kollektion/ccollection-p1.html
Vad fina! Ska du alltså även ha staty-ups på dig? Jag tycker att det är fint men blir nog för varmt för mig mitt i sommaren.
Jag tycker tvärt om gällande string- kan bara ha det för alla andra trosor skär in o blir som string ändå;) jättefin bh! Tänkte kanske också lägga in någonting i bhn för att fylla ut lite men då jag testat det tidigare men oljefyllda (tror jag det var) kuddar så blev det fint men tyvärr även väldigt svettigt...
Försökte citera men det försvann visst, första ang Lanins inlägg o andra ang Emblas mammas:)
den här bh:n ska jag köpa, med matchande hipsters till, för att sedan smita in på toa och byta till nåt sexigare strax innan vi går och lägger oss :-P http://www.littlewoodsireland.ie/wonderbra-ultimate-strapless-bra/592964864.prd
Tips på svala bh-inlägg?
Hittade mina idag Har avtagbara axelband och sitter perfekt!