• Svar på tråden Visa era brudunderkläder!
  • kandersson174
    Emblas Mamma skrev 2011-03-20 10:08:19 följande:
    Bekväma trosor är ju ett måste :)
    Dock kanske jag ska ha dom i spets, men det ska helst vara trosor!
    Inte hipster eller string, jag tycker inte det sitter bra på mig alltid utan är obekväma!

Bekvämligheten går före denna dagen :) På bröllopsnatten kanske man byter om till något annat - eller rätt och slätt förblir naken! :)

bh blir något i denna stilen med avtagbara axelband:

men ska ha en freebra under för att få stor byst..
    jag vet, inte snällt att fuska kanske men jag vill ju så gärna då brösten är små och (till min förskräckelse) börjat hänga liite efter graviditet och amning,
    så på sin stora dag får man fuska sig fin lite :)
    Var kan man köpa den där?
  • Jag han
    Emblas Mamma skrev 2011-03-20 10:08:19 följande:
    Bekväma trosor är ju ett måste :)
    Dock kanske jag ska ha dom i spets, men det ska helst vara trosor!
    Inte hipster eller string, jag tycker inte det sitter bra på mig alltid utan är obekväma!

Bekvämligheten går före denna dagen :) På bröllopsnatten kanske man byter om till något annat - eller rätt och slätt förblir naken! :)

bh blir något i denna stilen med avtagbara axelband:

men ska ha en freebra under för att få stor byst..
    jag vet, inte snällt att fuska kanske men jag vill ju så gärna då brösten är små och (till min förskräckelse) börjat hänga liite efter graviditet och amning,
    så på sin stora dag får man fuska sig fin lite :)
    var har du sett den? supersöt!
  • Pinova
    A loves A skrev 2011-03-20 10:09:29 följande:

Den här funderar jag på! Måste bara kolla att den inte syns igenom först!
    Jag ska ha den här bh:n med matchande trosa och strumpebandshållare.
    Helt min stil och superskön = toppen!
  • S2011

Jag hittade mina på rea redan i somras, så de hänger i en "bröllopspåse" i garderoben:

• Emblas Mamma
    kandersson174 skrev 2011-03-22 23:18:00 följande:
    Var kan man köpa den där?
    Jag han skrev 2011-03-23 06:26:05 följande:
    var har du sett den? supersöt!
    På Lindex Webshop :)
    Jag antar att den borde finnas i butik med? Jag ska faktiskt åka och kolla idag :)
  • tezz840
    Lanin skrev 2011-03-20 11:30:46 följande:
    shop.change.com/se/bh/axelbandslos-bh/795/

Har köpt hela kittet som hon har på sig :)
    Helt underbart fint, och min blivande är väldigt förtjust i spets ;)
    åh va fint. har också stora tuttar så jag kan inte handla i nån vanlig affär.. men detta ska jag lägga till som favoriter =)
  • Lanin
    tezz840 skrev 2011-03-23 09:15:41 följande:
    åh va fint. har också stora tuttar så jag kan inte handla i nån vanlig affär.. men detta ska jag lägga till som favoriter =)
    Jag handlar alla mina Bh:ar där. Har 70D vilket sällan finns i "vanliga butiker". Kan verkligen rekomendera deras underkläder, visst de är lite dyrare men sitter väldigt bra :)
    bröllop20110702 skrev 2011-03-20 16:07:07 följande:
    Vad fina! Ska du alltså även ha staty-ups på dig? Jag tycker att det är fint men blir nog för varmt för mig mitt i sommaren.
    Ja, jag ska ha vita stay ups också. Gifter mig 3e september så jag hoppas att det inte blir för varmt ;)
  • kandersson174
    Cilla81 skrev 2011-03-22 22:12:07 följande:
    Oj vad fina!! Var har du köpt dem? Eller får man avslöja det eller är det reklam då?
    Dom är från Twilfit!
  • Lisa201109

Tror att jag har hittat mina underkläder! Dom är från triumph, och kollektionen heter angel curves. Bilden är hämtad från deras hemsida=)

• Sessan67
    Cilla81 skrev 2011-03-22 22:12:07 följande:
    Oj vad fina!! Var har du köpt dem? Eller får man avslöja det eller är det reklam då?
    Tror att det är ok Flört Har köpt dom på Twilfit.
Svar på tråden Visa era brudunderkläder!