• Svar på tråden Visa era brudunderkläder!
  • 1700tal
    Lisa201109 skrev 2011-04-01 17:17:36 följande:
    Tror att jag har hittat mina underkläder! Dom är från triumph, och kollektionen heter angel curves. Bilden är hämtad från deras hemsida=)

Åh, det där har jag oxå provat! Helt underbar spets...
  • Lisa201109
    1700tal skrev 2011-04-01 18:26:53 följande:
    Åh, det där har jag oxå provat! Helt underbar spets...
    Ja jag vet! Är helt såld på spetsGlad Gillar oxå att stumpebandshållaren (heter det så?!) är lite bredare.
    har du bestämt dig för några underkläder än, eller bara kollar du runt vad som finns? 
  • Hoppe

Jag kommer att ha den här under bröllopet, mest för att den sitter så snyggt.
    Sen byter jag om till något roligare...

• wiii
    kandersson174 skrev 2011-03-22 23:16:39 följande:

funderar på den här från calvin klein. Fast bilden ser ju helt sjuk ut
    Ja oj, där har nog någon photoshop-galning varit framme!
  • Sessan67
    Hoppe skrev 2011-04-01 22:57:12 följande:

Har varit sugen på den där, men vågar inte beställa utan att ha provat. Nån som vet nånstans där man kan prova den i butik? Bor i Stockholmsområdet.
  • Hoppe
    Sessan67 skrev 2011-04-02 17:43:43 följande:
    Har varit sugen på den där, men vågar inte beställa utan att ha provat. Nån som vet nånstans där man kan prova den i butik? Bor i Stockholmsområdet.
    Jag har tyvärr bara sett den på nätet, men jag tycker absolut att du ska våga chansa och beställa!
    Passar det inte så är det bara att skicka tillbaka och allt du betalar är portot.
    Finns både på nelly.se och på timarco.se (där de t o m har gratis frakt :)
  • Fragola
    wiii skrev 2011-04-02 10:18:07 följande:
    Ja oj, där har nog någon photoshop-galning varit framme!
    Den har jag köpt Glad jätte söt och sitter bra  och åker inte ner utan axelband. Köpte matchande spets trosor till, alltid kul att ha ett sett.
  • Fragola
    kandersson174 skrev 2011-03-22 23:16:39 följande:

funderar på den här från calvin klein. Fast bilden ser ju helt sjuk ut
    Det var denna jag menade att jag köpt Skrattande 
  • 2011Bride2b
    Hoppe skrev 2011-04-01 22:57:12 följande:

jag har köpt den, den kom igår, med matchande stringtrosa! Älskar den, och den sitter som en smäck! Kan tillägga att jag provade den i butik innan jag köpte den på nätet! Tur var det, för jag är normalt en 34DD (75DD) men var tvungen att gå ner till 34C för att den skulle sitta uppe och ge stöd! 
  • Sessan67

2011Bride2b: Var hittade du den att prova? I vilken butik?

Svar på tråden Visa era brudunderkläder!