Vad ska ni ge er blivande make i morgongåva???
Ja har funderat lite på ongåva till min blivande.....men jag kan inte riktigt komma på nått bra!
Så vad ska ni ge honom/henne???
Ja har funderat lite på ongåva till min blivande.....men jag kan inte riktigt komma på nått bra!
Så vad ska ni ge honom/henne???
Tack för alla förslagen =)
Rent traditionellt är morgongåva till för kvinnan och inte för mannen.
Jag visste inte ens om att det är vanligt idag att bruden ger sin make "morgongåva"
Jag kommer med största sannolikhet att köpa en lite dyrare klocka till min blivande man. Mest för att det är kul för även honom att få en "present", även om traditionen säger något helt annat
Jag har gjort ett halssmycke till min blivande man. Jag har gjort det i silverlera som ett smalt rektangulärt hänge och har stansat in vårt bröllopsdatum på det. Har satt det i ett fint flätat läderband. Hoppas att han kommer att gilla det.
Vin ídén var riktigt kul så jag kanske kompletterar med den också. :)
Rent traditionellt är morgongåva till för kvinnan och inte för mannen.
Jag visste inte ens om att det är vanligt idag att bruden ger sin make "morgongåva"
Ja ha int ens tänkt på morgongåva, knappast min blivande man heller, vi e int så mycke för shopping "bara för sakens skull"!
Funderar på att köpa en liten fontän vi såg tillsammans och jag sedan sett i en annan butik som båda gillade jättemycket. Det finns ett par olika modeller, men det är liksom ett par med silvriga små statyer som håller om varandra och bakom är det ett vattenfall som rinner (är inte så stor, som en vanlig bok ungefär). De är jättevackra verkligen, vet dock inte vad det är för märke så kan inte hitta någon bild på nätet. Men de kostar 399 iaf :)
Jag funderar på att ge min blivande en tatuering, är det helt galet tror ni???? Kan tillägga att han inte har några tatueringar idag och har inga planer på att skaffa någon. Men jag vet att han velat ha det för länge sen... Blir det pannkaka om jag ger ett presentkort på en tatuering? Gillar ju att det är en permanent gåva och en påminnelse om mig