Vad ska ni ge er blivande make i morgongåva???
Ja har funderat lite på ongåva till min blivande.....men jag kan inte riktigt komma på nått bra!
Så vad ska ni ge honom/henne???
Ja har funderat lite på ongåva till min blivande.....men jag kan inte riktigt komma på nått bra!
Så vad ska ni ge honom/henne???
Jag köpte tre lite finare viner. En som ska öppnas på 1årsdan, en 3 och en 5! Fick hjälp av en kille på Systembolaget med att plocka fram vilka viner som skulle vinna på lagring etc.
Jag läste ett tips om att man kunde köpa några flaskor vin. De olika vinerna skulle lagras i olika lång tid, exempelvis ett år, fem år och tio år. På det sättet skulle man fira sin årsbröllopsdag med en god flaska vin tillsammans. Det blir en present till oss båda, men jag tror att han skulle uppskatta det då han älskar gott vin. Jag tror att jag ska prata med dem på systembolaget för att få hjälp, då jag själv inte har riktigt koll på vad som blir bra.
Det blir nog inget för oss heller. Mest för att vi inte har så mycket pengar just nu. Vi hade velat länge huruvida vi skulle satsa på en dyr fotograf och bestämde till slut att det fick bli vår "morgongåva" till varandra.
Min ska få ett motorcykelkörkort!
Ja, eller i alla fall en intensivkurs, klara det får han ju göra själv...
Viner låter jätte bra tycker jag... min sambo älskar whiskey så det kasnke inte är fel
Alla får härma mig om de vill! =)
Jag själv har glömt vilka viner jag köpte så det blir en överraskning för mig med! (Hoppas ju att jag får smaka! haha)
Jag har oxå vart inne på nått sånt...hur ska ni framkalla korten??
Vill ju inte skicka in korten för framkallning på fuji eller nått =) Man vet ju inte vart de kan hamna då!
Man kanske kan skriva ut dom på fotopapper ???
Hmmm ja tror han skulle uppskatta det jättemkt......tål att tänkas på....ska höra med min vän som fotar mkt :)