Vad ska ni ge er blivande make i morgongåva???
Ja har funderat lite på ongåva till min blivande.....men jag kan inte riktigt komma på nått bra!
Så vad ska ni ge honom/henne???
Ja har funderat lite på ongåva till min blivande.....men jag kan inte riktigt komma på nått bra!
Så vad ska ni ge honom/henne???
Jejkej, ja e rädd att ja bara hittat bilder på nätet. De gjordes tydligen en hel kollektion till vickans bröllop förra sommaren! :)
Manchettknappar i form av döskallar från sweden rock + ett fallskärmshopp. Han pratar alltid om hur gärna han vill prova att hoppa :)
Frågade min kära vad han tänkte om detta,
svaret
du den morgonen har jag allt jag vill ha i denna världen.. guu så jag älskar han..
Jag har köpt en sådan där fyll-i-bok, som ger en lite hjälp på traven med att fylla i en massa gulliga saker! =) Ni vet, typ som en "mina-vänner"-bok, fast bara för en person! Fast å andra sidan, kanske ingen bra present... det är kanske för att jag hade blivit överlycklig av att få något liknande av min blivande man? Men å andra sidan... jag tyckte det kändes personligt, kärleksfullt och inte så dyrt. Vet förresten inte ens om jag får någon morgongåva själv ens en gång, han är ingen present-typ =)
För ett par år sen gjirde alla här inne på BT egna böcker i morgongåva som hette "100 anledningar varför jag älskar dig" typ.. Man skriver en anledning på varje sida och sen kan man komplettera med lite kort och pyssel...
Jag har köpt tid till oss båda, att simma med delfiner under bröllopsresan i Florida. Det kommer han att gilla (jag också, jag är helt såld på delfiner, har simmat med dem tidigar, bland det bästa jag har gjort!)