• brolencarlsson

Vad ska ni ge er blivande make i morgongåva???

Ja har funderat lite på ongåva till min blivande.....men jag kan inte riktigt komma på nått bra!

Så vad ska ni ge honom/henne???

• Svar på tråden Vad ska ni ge er blivande make i morgongåva???
  • Amejuli
    Lissie84 skrev 2011-03-11 18:26:25 följande:
    Jag funderar på att ge min blivande en tatuering, är det helt galet tror ni???? Kan tillägga att han inte har några tatueringar idag och har inga planer på att skaffa någon. Men jag vet att han velat ha det för länge sen... Blir det pannkaka om jag ger ett presentkort på en tatuering? Gillar ju att det är en permanent gåva och en påminnelse om migFlört
    Min blivande skulle älska att få en tatuering. Men han har iof. redan och jag veta tt han vill skaffa fler. Men bara du är säker på att han vill ha det så tycker jag det är en ypperlig idé!
  • Janqvist

Jejkej, ja e rädd att ja bara hittat bilder på nätet. De gjordes tydligen en hel kollektion till vickans bröllop förra sommaren! :)

• StellaK9

Manchettknappar i form av döskallar från sweden rock + ett fallskärmshopp. Han pratar alltid om hur gärna han vill prova att hoppa :)

• Willowfield

Frågade min kära vad han tänkte om detta,
    svaret
    du den morgonen har jag allt jag vill ha i denna världen.. guu så jag älskar han.. 

• förlovadflicka
    Willowfield skrev 2011-03-11 19:49:44 följande:
    Frågade min kära vad han tänkte om detta,
    svaret
    du den morgonen har jag allt jag vill ha i denna världen.. guu så jag älskar han.. 
    Åh, vad gulligtHjärta Man blir så glad över såna kommentarer :) 
  • Cilla81

Jag har köpt en sådan där fyll-i-bok, som ger en lite hjälp på traven med att fylla i en massa gulliga saker!   =)   Ni vet, typ som en "mina-vänner"-bok, fast bara för en person!   Fast å andra sidan, kanske ingen bra present... det är kanske för att jag hade blivit överlycklig av att få något liknande av min blivande man? Men å andra sidan... jag tyckte det kändes personligt, kärleksfullt och inte så dyrt. Vet förresten inte ens om jag får någon morgongåva själv ens en gång, han är ingen present-typ   =)

• förlovadflicka
    Cilla81 skrev 2011-03-11 22:46:49 följande:
    Jag har köpt en sådan där fyll-i-bok, som ger en lite hjälp på traven med att fylla i en massa gulliga saker!   =)   Ni vet, typ som en "mina-vänner"-bok, fast bara för en person!   Fast å andra sidan, kanske ingen bra present... det är kanske för att jag hade blivit överlycklig av att få något liknande av min blivande man? Men å andra sidan... jag tyckte det kändes personligt, kärleksfullt och inte så dyrt. Vet förresten inte ens om jag får någon morgongåva själv ens en gång, han är ingen present-typ   =)
    Min sötnos hade blivit glad iaf :) 
  • Pinkgrape
    Lissie84 skrev 2011-03-11 18:26:25 följande:
    Jag funderar på att ge min blivande en tatuering, är det helt galet tror ni???? Kan tillägga att han inte har några tatueringar idag och har inga planer på att skaffa någon. Men jag vet att han velat ha det för länge sen... Blir det pannkaka om jag ger ett presentkort på en tatuering? Gillar ju att det är en permanent gåva och en påminnelse om migFlört
    Jag hade kört på det! :D Jätterolig idé tycker jag, speciellt om det är något han velat ha tidigare :)
    Hade det inte varit så att min blivande redan har massor av tatueringar och är typ "bästis" med sin tatuerare och oftast tatuerar sig gratis, så hade jag definitivt gett honom det :D

Min käre sambo kommer få en jättefin (tycker jag) klocka av mig istället :)
  • Tittij

För ett par år sen gjirde alla här inne på BT egna böcker i morgongåva som hette "100 anledningar varför jag älskar dig" typ.. Man skriver en anledning på varje sida och sen kan man komplettera med lite kort och pyssel...

• Sassabrassa
    Tittij skrev 2011-04-02 14:38:38 följande:
    För ett par år sen gjirde alla här inne på BT egna böcker i morgongåva som hette "100 anledningar varför jag älskar dig" typ.. Man skriver en anledning på varje sida och sen kan man komplettera med lite kort och pyssel...
    Åh bra idé. Det kanske jag skulle ta och göra. :)
  • Tigerfadder

Jag har köpt tid till oss båda, att simma med delfiner under bröllopsresan i Florida. Det kommer han att gilla (jag också, jag är helt såld på delfiner, har simmat med dem tidigar, bland det bästa jag har gjort!)

Svar på tråden Vad ska ni ge er blivande make i morgongåva???