Inlägg från: förlovadflicka |Visa alla inlägg
  • förlovadflicka

Vad ska ni ge er blivande make i morgongåva???

Funderar på att köpa en liten fontän vi såg tillsammans och jag sedan sett i en annan butik som båda gillade jättemycket. Det finns ett par olika modeller, men det är liksom ett par med silvriga små statyer som håller om varandra och bakom är det ett vattenfall som rinner (är inte så stor, som en vanlig bok ungefär). De är jättevackra verkligen, vet dock inte vad det är för märke så kan inte hitta någon bild på nätet. Men de kostar 399 iaf :) 

• förlovadflicka
    Willowfield skrev 2011-03-11 19:49:44 följande:
    Frågade min kära vad han tänkte om detta,
    svaret
    du den morgonen har jag allt jag vill ha i denna världen.. guu så jag älskar han.. 
    Åh, vad gulligtHjärta Man blir så glad över såna kommentarer :) 
  • förlovadflicka
    Cilla81 skrev 2011-03-11 22:46:49 följande:
    Jag har köpt en sådan där fyll-i-bok, som ger en lite hjälp på traven med att fylla i en massa gulliga saker!   =)   Ni vet, typ som en "mina-vänner"-bok, fast bara för en person!   Fast å andra sidan, kanske ingen bra present... det är kanske för att jag hade blivit överlycklig av att få något liknande av min blivande man? Men å andra sidan... jag tyckte det kändes personligt, kärleksfullt och inte så dyrt. Vet förresten inte ens om jag får någon morgongåva själv ens en gång, han är ingen present-typ   =)
    Min sötnos hade blivit glad iaf :) 
Svar på tråden Vad ska ni ge er blivande make i morgongåva???